Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste shop voor hasj in Tilburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste shop voor hasj in Tilburg

    Korting op 420shop
    Hallo.

    Mijn naam is Erik,ben een enorme hasj liefhebber,en cross daarom regelmatig Nederland rond,op zoek naar een fijn stukje hasj.

    Aankomend weekend wil ik Tilburg proberen,en nu wilde ik graag weten wat de Tilburgse shops aan hasj-soorten verkopen?
    Waar kun je het beste heen voor Nepal hasj en waar voor Marokaanse hasj en wat betaal je er voor.

    Ik ben geen liefhebber van de ice-hasj soorten.

    Ik hoop op een aantal leuke suggesties.

    Alvast bedankt.

    grtzzz Methusalem
    Last edited by Methusalem; 15 February 2011, 16:14.

    #2
    Re: Beste shop voor hasj in Tilburg

    In de Toermalijn op de Besterdring achter het Centraal Station hebben ze zeker meer dan 5 soortjes. Het is de beste shop van Tilburg dus je vind er zeker je gading. Verwacht wel dat je in de duurdere prijsklasse zal terechtkomen. De Shiva in de Koestraat heeft waarschijnlijk ook erg lekkere hash. Deze 2 shops staan algemeen bekend als degene die het beste materiaal van Tilburg leveren, of het nu weed of hash is. Specifiek kan ik helaas niet worden, ben zelf een weed liefhebber.

    Comment


      #3
      Re: Beste shop voor hasj in Tilburg

      Ik had in tilburg bij de Grass company een voorgedraaide iceolator joint gekocht..
      Dat was echt de meest smerige hash joint die ik ooit had gerookt. Daarin tegen was het effect van die joint echt verbluffend. Nooit eerder zo'n high gehad van een hash joint.

      Mrgoed, ik zal nooit vergeten vies hij was..

      Je kunt er wel andere goeie hash halen maar ze zijn niet de goedkoopste.. (grass schuin tegenover treinstation)

      Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

      Comment


        #4
        Re: Beste shop voor hasj in Tilburg

        Als je het iets goedkoper wil, misschien eens De Muze proberen. Ik haalde er vorig jaar lekkere en betaalbare Killer Queen. Misschien hebben ze er ook hash.

        Comment


          #5
          Re: Beste shop voor hasj in Tilburg

          De Muze: zeer smakelijke Afghaan, €20 voor 5gr. Heb er ook wel eens Maroc gekocht toen de Afghaan op was maar die smaakte echt vuil!
          Africa: zelfde Afghaan aanbieding maar daar hebben ze ook Twisla, lekkerste hash ooit! Kost wel €40 voor 5gr.

          Comment


            #6
            Re: Beste shop voor hasj in Tilburg

            Ik weet dat het een late respons is, maar als je nog eens terug gaat kan je ook de casa proberen. De precieze locatie is lastig uit te leggen.
            Maar ze hebben er ook een hele goeie maroc en afghaan. Beide een 5 euro de gram, zeer goede smaak en vooral van de afghaan ook een chille stevige uitwerking.
            Beter dan ik van de meeste niet ice soorten gewend ben

            Comment


              #7
              Re: Beste shop voor hasj in Tilburg

              Nepal van level
              1 gram 10tje

              Comment


                #8
                Re: Beste shop voor hasj in Tilburg

                In De CoffeeShop Afrika ; Hebben Ze Ook Heel Goede Hasj : Ik KochtDaar Voor 6euro 1 Gram Ketama Gold ,, En Ik Vond Die Hasj Best Lekker ,, Goed Effect Enzo , Ben Totaal Geen Hasj Liefhebber Maar Die Hasj Ga Ik Zeker Nog Kopen...
                Groetjes Robin D.L.

                Comment

                Bezig...
                X