Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshop dicht bij station

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshop dicht bij station

    Korting op 420shop
    hey allemaal
    ik ben binnenkort weekendje in eindhoven
    nu zou ik willen weten waar er ergens een lekkere coffeeshop is in de buurt van het station. want daar is namelijk me hotel gevestigd.
    welke kunnen jullie me zoal aanbevelen?
    klantvriendelijkheid, prijs / kwaliteit, geen probleem om als belg te kopen etc....

    thanks

    #2
    Re: coffeeshop dicht bij station

    Hee Sony

    In Eindhoven liggen er redelijk wat coffeeshops dicht bij het centrum, en voor 3 euro heb je een dagkaartje voor de bus voor heel noord brabant dus je kan overal redelijk snel en gemakkelijk komen.
    Er zijn in Eindhoven een aantal coffeeshops te vinden met een groot verschil aan kwaliteit naar mijn mening.
    Je hebt de bakkerij en de upstairs op de grootste uitgaans straat van eindhoven liggen genaamd : stratumseind. deze twee shops zijn van een wat slechtere kwaliteit vind ik. De bakkerij zal je snel vinden als je deze straat afloopt. De Upstairs zit boven het cafe t'begeintje langs dit cafe zie je een deur met een trap naar boven van daar de naam upstairs waarschijnlijk maar deze is wat moeilijker te vinden vind ik dan de bakkerij.
    Je hebt de Grasshopper deze zit op de straat : Grote Berg 22 . Dit is een wat kleinere shop maar van goede kwaliteit en vriendelijk personeel.( Deze zit ook nog in het centrum )
    The pink zit ook nog in het centrum , op de Willlemstraat 35 en deze shop vind ik van mindere kwaliteit voorgedraaide en de zakjes zijn op zich wel te doen.
    Je hebt ook nog de Eurogarden die zit ietsjes verder dan de bakkerij en de upstairs deze bevind zich op de Stuiverstraat 146 de zakjes zijn hier van goede kwaliteit.
    Dan heb je ook nog The indian die zit op de Karel de Grotelaan 345 deze heeft aardige voorgedraaide en zeer goede zakjes vind ik en de beste shop om te gaan zitten.
    The wall is ook nog een coffeeshop deze shop zou ik persoonlijk niet gaan zitten, deze zit wel op een niet al te lange afstand van het station en de kwaliteit van de voorgedraaide en zakjes is uitstekend! of je nou wel of geen hasj roker bent als tip geef ik je : rook de Crystal Royaal voorgedraaide van 6 euro, het klinkt misschien duur maar je snapt wat ik bedoel na dat je deze gerookt hebt. indien deze te licht voor je is bestaat er ook nog een Emporio Royaal deze kost 7,50 en is iets zwaarder. ( The Wall zit op de Marconilaan 23)
    The New Wave is trouwens ook een goede coffeeshop maar jammer vind ik aan deze shop dat je een pasje moet laten maken om binnen te mogen zitten en dat deze foto groot getoond word op het beeldscherm aan de balie. De kwaliteit van The New Wave is wel goed zowel de zakjes als voorgedraaide. ( New Wave zit op de Stratumsedijk 35)

    Ik heb zo nog niet alle coffeeshops gehad in Eindhoven maar ik denk dat je hier wel even mee vooruit kunt.
    Laat me weten als je nog vragen hebt.

    Groetjes LazyAssGrower
    Last edited by LazyAssGrower; 25 February 2011, 02:25.

    Comment


      #3
      Re: coffeeshop dicht bij station

      http://lmgtfy.com/?q=coffieshop+eindhoven

      Comment

      Bezig...
      X