Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Euro garden in Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Euro garden in Eindhoven

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Hallo

        In april ga ik naar Nuland om er te gaan rijden met een Nissan GTR.

        Ik zou dan eens stoppen in Eindhoven om mss wat voorgedraaide joints te kopen , maar zijn Belgen daar toegelaten?

        Zo ja, zijn er coffeeshops die jullie aanraden?

        Comment


          #5
          ;Bij euro garden hebben ze altijd wel lekkere wietjes maar deze shop is net iets duurder vind ik persoonlijk.
          Zelf ga ik vaak naar High times en neem daar meestal de amnesia. 5 gram voor 49.50 euro en meestal is deze goed.
          Als ik de amnesia niet neem is het meestal de white widow (45 euro voor 5 gram) en persoonlijk vind ik dat de 2 beste van high times.(ook lekkere hash)

          De apotheek ging ik ook vaak omdat ik daar een biertje kon drinken op het terras maar ben er al effe niet meer geweest.

          Comment


            #6
            EuroGarden is mijn favoriete shop in Eindhoven. Kwaliteit van vaste producten is over het algemeen erg goed. Er is informatie beschikbaar over de wiet\hasj en het personeel beschikt over kennis van zaken. De rookruimte is altijd bezet, maar nooit echt vol. Mijn favo wietje; Amnesia en hasj; Kristal en Hya (10E, 9E) De Kristal Hasj van de Euro is onverbeterlijk. De smoke begint met een lekkere stevige high in je kop en gaat na een half uurtje over in een relaxte lichamelijke high. Heerlijk...

            Comment


              #7
              Ik heb 2 shops in de directe omgeving maar fiets elke dag met liefde iets verder door naar de Euro Garden. Altijd goeie jointjes en erg vriendelijk personeel. Dat laatste is bij sommige shops wel anders. Dikke (rook)pluim voor deze shop!

              Comment


                #8
                Belgen welkom?
                Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                Comment


                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Ja, Chinezen ook.

                #9
                IS er nog altijd top... Mis 'm nu wel met die lockdown!

                Comment

                Bezig...
                X