Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Euro garden in Eindhoven

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Euro garden in Eindhoven

Korting op 420shop
    Wat vinden jullie van de Euro Garden in Eindhoven?

Persoonlijk vind ik het een goede shop met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het spul vind ik persoonlijk iets minder als in andere shops (voorgedraaide dan) maar je betaald in de Euro ook minder.

Je betaald hier maar €4,- voor een haze joint. Terwijl je in andere shops altijd €5,- betaald.

Verder kun je er goed binnen zitten, Hangen twee tv's waaop altijd wel een zender word uitgezonden die je bevalt. Als dit niet zo is kun je aan het personeel vragen of ze een andere zender opzetten. De sfeer is er ook altijd goed, iedereen is er altijd vriendelijk. Heb er zelfs een keer een tulp gerookt samen met de hele shop (was er toen gelukkig niet zo druk). Scheelt natuurlijk wel dat ik er vaker kom en veel mensen ken die er komen.

Re: Euro garden in Eindhoven

Ik ben er vorige week geweest. Ik moet zeggen dat ik het een gezellige shop vind en qua prijs/kwaliteit héél goed

Comment

Ik ben vandaag nog geweest.
      Zeer vriendelijk en zeer lekkere weed.

Mijn enige probleem is dat ik vergeten ben welke weed ik nu weer heb. xD
      Als iemand kan helpen, het was 12,5€ de gram en de duurste die erbij was.

Comment

Hallo

In april ga ik naar Nuland om er te gaan rijden met een Nissan GTR.

Ik zou dan eens stoppen in Eindhoven om mss wat voorgedraaide joints te kopen , maar zijn Belgen daar toegelaten?

Zo ja, zijn er coffeeshops die jullie aanraden?

Comment

;Bij euro garden hebben ze altijd wel lekkere wietjes maar deze shop is net iets duurder vind ik persoonlijk.
          Zelf ga ik vaak naar High times en neem daar meestal de amnesia. 5 gram voor 49.50 euro en meestal is deze goed.
          Als ik de amnesia niet neem is het meestal de white widow (45 euro voor 5 gram) en persoonlijk vind ik dat de 2 beste van high times.(ook lekkere hash)

De apotheek ging ik ook vaak omdat ik daar een biertje kon drinken op het terras maar ben er al effe niet meer geweest.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Working...
          X