Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet in Tilburg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet in Tilburg?

    Korting op 420shop
    Een hele goeiemiddag allen,

    (Ik ben nieuw hier en heb me nog niet voorgesteld; rook al een aantal jaartjes en ben van NL naar BE verhuisd. In NL 2j een buitenkweek gehad en hoop het weer eens een keer voort te kunnen zetten zodra middelen het toelaten)

    Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: ik woon 2 uur rijden van de NL'e grens en ben benieuwd of iemand weet of er in Tilburg shops zijn die 5g voor 40 euro aanbieden. Momenteel vind ik deze prijs in Breda (was een prima Joop/NLX) maar de kwaliteit van de wiet gaat naar mijn gevoel achteruit. Daarom wil ik graag eens de kwaliteit in Tilburg proberen of uiteraard elders in 't grensgebied.

    Aangezien het best een eind rijden is en de prijslijsten gevonden op internet (meestal) wisselend zijn, hoop ik dat iemand mijn vraag kan beantwoorden?

    Met hartelijke vriendelijke zuidelijke groeten,
    Sproxati

    #2
    Hoi Spoxati,

    Ik heb jouw titel aangepast, want iedereen wil topwiet voor een zacht prijsje.

    8 euro per gram voor een goed wietje, dat gaat hem niet worden.
    9.5 of 10 euro per gram dan komt de betere wiet...ligt ook aan de shop
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
      Hoi Spoxati,

      Ik heb jouw titel aangepast, want iedereen wil topwiet voor een zacht prijsje.

      8 euro per gram voor een goed wietje, dat gaat hem niet worden.
      9.5 of 10 euro per gram dan komt de betere wiet...ligt ook aan de shop
      Dag Silas, bedankt voor je snelle reactie
      Ik ben juist niet op zoek naar top kwaliteit voor een zacht prijsje. Zoals ik eerder benoemde rook ik nu Joop/NLX voor 8 euro per gram. De kwaliteit is de laatste tijd helaas wisselend en omdat het ver rijden is naar NL zou ik graag afwisseling hebben. Ben benieuwd of deze prijs ook in Tilburg of elders te vinden is? Een Powerplant, White Widow, noem maar op.

      Groetjes

      Comment


      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        Sarcasme ten top!
        Ik probeer nog mee te denken, ga vooral zo door....

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Oh, mijn commentaar is tegen de forumregels ?

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Zucht... Silas bedoelt iemand die de coffeeshops in Tilburg kent omdat die daar woont. Niet iemand die zelf verkoopt. Dan kan je immers beter iemand in de buurt zoeken eh.. (gokje).. Iets met interpretatie ofzo. Kom op mannen, hou 'm binnen..

      #4
      Tilburg: Shiva, Toermalijn en Maximilian.

      Crackers en Pasha zijn ook OK.

      Maar beter kweek je zelf iets lekkers.

      Comment


        #5
        Woon je niet bij Remco in de buurt? Die heeft een beste voorraad…

        Comment


          #6
          Hier in Friesland weet ik wel een shop waar prima wiet te koop is voor acht euro de gram, maar het is al een tijdje geleden dat ik daar was. Misschien zijn de prijzen alweer omhoog gegaan. Eventueel zou je een weekendje Leeuwarden kunnen boeken....
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #7
            Vorig jaar samen met vrienden paar keer online besteld. Is niet goedkoop maar als het even niet anders kan
            Zo konden we extra kosten verdelen en viel het al bij al nog mee.
            Wel best op voorhand is kijken op trustpilot of de mensen tevreden zijn.

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Online wiet bestellen? Kan dat ook al tegenwoordig??

            • Ritagrasaf
              Ritagrasaf commented
              Editing a comment
              Ja
              Je betaalt via bitcoins en is zo dus niet traceerbaar. Netjes ingepakt.
              Wel steeds bang afwachten of het werkelijk aankomt :-p !

            #8
            Beste allemaal,

            Hartelijk dank voor de reacties. Ik ben naar coffeeshop Pasha geweest omdat daar de Shiva op de prijslijst stond. Zou een goede soort moeten zijn voor precies de prijs dat ik bedoelde. Helaas was deze er af gehaald en toch een heerlijke White Widow meegenomen. Erg THC-rijk, een goede smaak en een kenmerkende ervaring. In tijden niet zo'n White Widow geproefd.

            De volgende stop wordt Eindhoven! In ieder geval bedankt voor het meedenken allemaal

            Groetjes!

            Comment

            Bezig...
            X