Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Wall in Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: The Wall in Eindhoven

    Oorspronkelijk geplaatst door Maximist View Post
    Sinds wanneer en waarom is New Wave dicht trouwens?
    sinds 2 maanden ongeveer, hij zal nog wel een tijdje dicht blijven ze waren weer betrapt dat ze te veel hadden liggen.

    ik heb geen fijne ervaringen met de wall, ik bestelde een hasj joint en wat kreeg ik een white widow joint en omdat ik echt een hasj lover ben vond ik dit niet zo relax.
    helaas kwam ik er thuis pas achter ik had er niet naar gekeken toen ik in de shop stond omdat ik me daar ook niet op mijn gemak voelde en snel weer weg wilden.

    Comment


      #17
      Is het in het algemeen in eindhoven eigenlijk goedkoper dan in maastricht, of zijn de prijzen hetzelfde?

      Comment


        #18
        Re: The Wall in Eindhoven

        Eergisteren bij The Wall geweest, onvriendelijk personeel, zeiknatte wiet die niet sterk is en toch 9 euro de gram kost

        Comment


          #19
          Re: The Wall in Eindhoven

          De wall ,

          Personeel is K*T, WIET is K*T , Crystal royal is PERFECT!

          Shop is Waardeloos.!

          Comment


            #20
            Re: The Wall in Eindhoven

            Nee,helemaal niet mee eens, is een mooie ''snelle'' shoppa waar ze goeie kwaliteit hebben en voor je neus af word gewogen en niet zoals bij the pink al klaar ligt
            verder weinig soortjes,helaas..verder een van de betere shoppa's
            Smoke Weed & Get Drunk!

            Comment


              #21
              Re: The Wall in Eindhoven

              Nee, dit is niet helemaal mijn shop. Het interieur is me iets te tranceclubachtig, hoge lederen zitbank en barkrukken, half donker en veel blauw licht. Wel een mooie bar, maar m.i. dus ook meer passend in een tranceclub. Personeel is niet onvriendelijk maar heel erg zakelijk. Een flauw glimlachje en een snelle afhandeling van de bestelling, geen praatje en je wordt een beetje verveeld aangestaard als je eerst even wil kijken wat er te koop is.
              De kwaliteit is overigens prima, maar daar betaal je ook de volle prijs voor.
              Zeker geen slechte tent, maar mijn voorkeur gaat uit naar andere shops in Eindhoven.

              Comment

              Bezig...
              X