Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Azul" in Roosendaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Azul" in Roosendaal

    Korting op 420shop
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Re: Coffeeshop &quot;Azul&quot; in Roosendaal

    hallo ik ben nieuw zoals u ziet.
    ik zit met een vraag. ik kom van belgie hoe graak ik naar rosendaal of vlissingen van breskens? en wat is de kostprijs van boot en zo? gelieve mij het zo rap mogelijk te laten weten want nu zaterdag ga ik al. thanks for helping me

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop &quot;Azul&quot; in Roosendaal

      Je pakt de boot vanaf breskens naar vlissingen ( tussen de 3 en 5 euro ) dacht ik te herinneren.

      Vanaf daar (vlissingen) pak je de trein naar roosendaal http://www.ns.nl daar kan je de tarieven en reistijd bekijken.

      sucses!
      Veel gestelde vragen over het forum

      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        heb de NL geprobeerd en die was wel goed, zat in 5 grammies wel zaadje of 7 (wel leuk voor de kwekers natuurlijk, gratis zaad :d)

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop &quot;Azul&quot; in Roosendaal

          Ik ging vroeger geregeld naar Azul en ik moet zeggen dat ze daar altijd erg vriendelijk waren.

          Ik nam meestal 'doe maar een goed wietje voor 5 euro' en dat was prima spul. Soms ook Santa Maria en dat smaakte erg best!!!

          Nog een verhaaltje over Azul:
          Een vriend van me ging er heel vaak heen en meestal nam hij z'n vriendin mee die bewust nogal schaars gekleed ging.
          Als hij dan vroeg om een lekker geil wietje, dan kreeg hij altijd extra veel en de verkoper wist dan ook precies wat er ging gebeuren! Hah.

          Dus als je een vriendin hebt, meenemen naar binnen... heheh!

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop &quot;Azul&quot; in Roosendaal

            Weet er iemand of deze vandaag de nog open is?

            thx

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop &quot;Azul&quot; in Roosendaal

              hallo hans088.
              azul, ben belg,ben vorige week naar azul geweest, vroeger perfecte shop erg goed. maar vorige week ben ik er heel slecht ontvangen geweest en helemaal geen groen meegekregen

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop &quot;Azul&quot; in Roosendaal

                ow amai das wel minder :s dus een fietstochtje naar Roosendaal is niet de moeite waard?
                Ik hoopte eigelijk da pax de boot in Breda nog open zou zijn maar deze is nart schijnt geslopen vanaf april weet iemand hier iets meer van?

                Comment

                Bezig...
                X