Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop De Muze in Tilburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

    Oorspronkelijk geplaatst door IREIGNSUPREME View Post
    Yo, kan iemand een updateje geven over de aanraders bij De Muze qua prijs/kwaliteit enzo, ben namelijk van plan om volgende week naar tilburg te gaan ^^
    Ik zou ook wel nog een update willen, ga er namelijk op 27/06 naartoe en wil goed ingelicht zijn!

    Comment


      #32

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

        Aight thx a lot.

        Je hebt me enorm geholpen, zal laten weten wat we allemaal gekocht hebben.

        Peace

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

          En wat gekocht? :p

          Vanavond ga ik ook weer een dagje naar tilburg :p

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

            Hallo iedereen, ik had een paar vraagjes over deze shop. Namelijk: is ie nog open? ook op zondag? En is ie nog op dezelfde locatie want ik las een paar posts eerder iets van een andere locatie? En wat is het menu/prijs daar tegenwoordig?

            Comment


              #36
              Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

              Wiet is er vrij duur, zoals overal in Tilburg.
              Tis meer een hashshop,
              vriendelijk personeel
              en ze verkopen nog steeds afghaan 5g voor 20 euro
              en nouga (denkik?) 3,5g voor 20euro

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

                Thanks voor de inlichting Dan ga ik er mss nog wel eens langs...

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

                  Weet er iemand of de muze open is op zondag?

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

                    Hij ligt achter the grass company, auto aan het station, ALTIJD GELD in de parkeermeter droppen, ze staan er verstopt achter de zuilen van het overdekte deel tot je naar de shop trekt om je dan op te schrijven.

                    Oversteken. Ga het straatje rechts van de GC in en neem de derde straat rechts, op een kleine 50 meter op je rechterkant ligt die, net voorbij een pitabar.

                    prijzige shop, maar wel redelijk goed van kwaliteit en zeer vriendelijke uitbaters.

                    even terzijde, aan de meeste shops in tilburg staan portiers, zoals het hoort trouwens, ze vragen altijd je id, ook al ben je bejaard, dus zeker en vast niet vergeten!!!!

                    Als je wat meer wil weten over de shops in Tilburg, men laatste bezoek was wel in december, ik ze daar bijna allemaal, dus vraag maar raak
                    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

                      de keren dat ik kan gaan naar holland om weed ga ik naar de muze! ze hebben daar weed turbomix , 3.5 gram voor 20 euro. ofwel hash , 5 gram maroc of afghaan voor 20 euro. de rest van de weed is wel redelijk prijzig met de meeste tijd nu een minimum van 9 euro de gram. maarja dat is overal wel zo zeker.

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

                          Heerlijke shop! Ze wegen het voor je neus af, je word dus sowiso niet opgelicht of iets en personeel doet zeker niet moeilijk qua grammen, als er wat overheen zit maakt het niet uit.
                          Aantal soorten die ik nog weet sinds de laattse keer (1/2 weken geleden):
                          Wiet: Super silver haze, Amadeus, Jack herrIer en nog veel meer maar weet ikzo niet meer.
                          Hasj: Spoetnik (3g voor 15e) aanrader!, Noga (8degram), Tempel afgaan (7,5 degram) en je had ngo wat goedkopere waar mijn oog niet op gevallen is
                          Kortom Top shop, niet te duur en goede paasjes!!

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

                            iemand enig idee hoe het hier nu zit, hoorde iets dat ze in tilburg niet aan de pas gingen meedoen, hoorde dan ook iets van heel strenge controle, dus, kunnen belgjes hier nu nog terecht of niet?

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

                              Neen, nergens.

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshop De Muze in Tilburg

                                Muze, super shop. fijn sfeertje, goede wiet, goede hasj, goede service. lekker goedkope hasj: Sputnik 3g/15 euro (goeie hasj, ik word er knetters high van.) Shiva was ook erg lekker, mooi droog en fijne smaak. Samen met een vriend 3 jointjes uit een gram gehaald en we zijn knetter stoned de trein in gerold. Bij mijn volgende bezoek aan Tilburg kom ik hier zeker weer.

                                De shop ligt vlakbij het station. voor degene die nog een bezoekje willen brengen (voor de grass company rechts. na 100 meter rechts de tuinstraat inlopen, kan niet missen.) het is zeker de moeite waard.

                                Comment

                                Bezig...
                                X