Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Coffeeshop Highlander

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Coffeeshop Highlander

Korting op 420shop
    Highlander
    Bosboomstraat 77
    5613KD Eindhoven

Een coffeeshop in een "bruin cafe".
    Voor mijn gevoel is het ook een echt "buurtcoffeeshop". (stamkroeg/shop)
    Producten zijn over het algemeen van zeer goede kwaliteit.

Ooit was ik daar en zag een grote schaal met wiet liggen, waar het personeel nog extra de blaadjes ervan gingen halen voordat het verpakt werd!
    Toppie!!!
    Last edited by Jointjedraaien; 10th November 2008, 16:48.
    Groet SirSMokeaLot

Re: Highlander

Ben er 1 keer geweest en vond er één voordeel aan : beetje buiten het centrum dus geen parkingprobleem. Ik was er helemaal alleen als klant wat mij achteraf gezien niet verwondert : zelden zo'n slechte wiet gekocht.

Comment

Re: Coffeeshop Highlander

De highlander was de eerste shop waar ik wiet kocht. Heeft altijd goede wiet heb nog nooit meegemaakt dat ik er iets slechts mee gekregen heb, is altijd droog en goed te crushen. Ook de voorgedraaide haze jointjes daar zijn een aanrader, je kunt er alleen niet binnen roken (alleen voor vaste klanten). Wat ook een enorm voordeel is, is dat er gewoon echte sigaretten (camel) in de voorgedraaide jointjes zit. Dus niet die troep uit potten. Top shop één van de beste van Eindhoven en omstreken.

Comment

Een van de beste in eindhoven zeg je?Zeker niet waar. De wiet is prima. Daar heb ik niks over te klagen. Maar de service...Een asociale onklantvriendelijke vent en ik heb mijn principes. Daardoor ga ik daar echt nooit meer heen. Ben er 4 keer geweest ofzo maar ga er nooit meer heen.

Comment

beetje oud topic maar ben het met jori1993 eens ben er in het begin geweest toen ik net blowde wiet is niets op aan te merken alleen die vent die achter die balie stond.
          klantvriendelijkheid hebben ze daar volgens mij nog nooit van gehoord ik ga meestal naar de sinbad als het moet en me vaste shop is toch wel de eurogarden.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X