Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Sinbad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Sinbad

    Korting op 420shop
    Coffeeshop Sinbad
    http://www.coffeeshop-sinbad.nl

    Een hele mooie shop, met veel zitplaatsen en recreatie.
    Producten over het algemeen van topkwaliteit, try the suddendeath...

    Alleen daar staat regelmatig een jongen achter de bar die nou niet echt klantvriendelijk is.
    Hij zegt niets, gooit het geld en je product zo op de balie en kijkt je nogal een beetje erg arrogant aan.

    Reden voor mij om vaak toch even door te rijden naar een andere shop.
    Groet SirSMokeaLot

    #2
    Re: Coffeeshop Sinbad

    yo, zeker hard weggereden, je link werkt niet

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Sinbad

      Moet zeggen dat ik de hasj er vrij matig vind, super polm is aan de droge kant. Bij een anders hasj een keer een stuk ijzerdraad tegengekomen.

      Tijdje terug was ik er en zag die jongen waar jij het eerder over had Sir de voorgerolde sticks tellen, dit waren er ruim 50. Zelf zal ik nooit een voorgerolde stick kopen maar vind zo'n voorraad in een simpel houten laadje toch getuigen van weinig respect voor het product wat ze verkopen. Die dingen zullen zo droog zijn als maar kan en dat is gewoon zonde.

      Zie net dat dit al wel een heel oud topic is :p
      iig even een werkend linkje http://www.coffeeshop-sindbad.nl/
      Last edited by Cleargreen; 10 March 2011, 23:49.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Sinbad

        Laatst nog geweest, kreeg een maat van mij wiet mee waar toprot in zat. ( gingen gelukkig in de shop zitten )
        Dus gelijk naar de balie gelopen en verteld dat we toprot gevonden hadden. De dame achter de balie ging het even na vragen en kregen gelijk een nieuw zakje mee.
        Wel netjes dus
        verder is het een mooie shop en je krijgt nog steeds mooie zakjes ondanks dat de prijzen in eindhoven omhoog zijn gegaan vanwege de accijns.

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Sinbad

          Al een paar dagen flink bewerkte wiet.
          Brand slecht gloeikop dooft harde askop.
          Zakje van 12 zou 1.2 gram zijn bij aankomst thuis alle zakjes niet meer dan 1.08 gram.

          Vroeger hadden ze wel goede wiet laatste tijd waardeloos.

          Deze shop is geen aanrader!

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Sinbad

            Thanks voor de update.
            Ik zie bij google ook alleen slechte reviews.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Wat SirSmokeAlot zegt klopt helemaal. Ik heb jaren geleden al eens een akkefietje gehad met hem en ben toen maar even doorgereden. Nu sinds enkele weken ging ik er weer wat halen en hij is nog altijd hetzelfde. Zegt niks, smijt overal mee en het ergste is het volgende. Ik merkte dat de hasj jointjes van 3,50 erg sterk wisselden qua smaak en sterkte. Nu blijkt dat ze ook nog jointjes van 3 euro verkopen. Die heb ik 1 gekocht samen met een hasj van 3,50 en nu kan ik wel zeker zeggen, dat precies deze jongen, mij een aantal keren een joint van 3 euro heeft toegesmeten, ipv een joint van3,50. Chagrijnige oplichters dus. Die jongen kan echt beter iets anders gaan doen. Sinbad heeft er iig weer een wegblijver bij. Het viel me sowieso al op dat die shop erg leeg en verlaten is, terwijl de Geldropseweg altijd bomvol zit. Nah, zeer terecht denk ik. Grtjs en smookse

              Comment

              Bezig...
              X