Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Cool Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Cool Eindhoven

    Korting op 420shop
    Coffeeshop Cool
    Barrierweg 229
    5622 CN Eindhoven
    040 2442059

    Leuke shop, aardig personeel.
    Sinds kort kom ik hier weer met regelmaat.
    Voorheen wisselde de kwaliteit nogal, maar moet toegeven dat de kwaliteit de laatste periode stabiel is.
    Groet SirSMokeaLot

    #2
    Re: Coffeeshop Cool

    ey zet ff in je topic titel dat het eindhoven is

    ja ik kom er soms, in de cool. vast toen die kwaliteit wisselde want fiets nu stuk verder naar de wall, maar cool is dichterbij.

    Edit:
    net geweest, ook wel erg stil binnen leek het wel. uitsmijter zat om een praatje verlegen lol. 2e boom werd voor de deur weggehaald, was dood. Vond hij wel balen, ja is het ook. Ik hoop wel op een her planting. (Bomen gaan er aan hier in eindhoven dat wil je niet weten, er is zelfs een speciale stighting voor: http://stadsbomen.nl/index.php/over-ssbe/) anyways.. Het zal wel kloppen maar toch, die voorgeprepareerde zakjes, sja.. het heeft toch minder uitstraling dan voor je neus afwegen. Wel dichterbij huis.. zijn er echt zo weinig shops in woensel/noord?

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Cool Eindhoven

      net ontdekt:

      De Cool heeft een rookhok achterin met rookerig glas

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Cool Eindhoven

        Ben 2 weken terug bij Cool geweest en ik vond de vrouw achter de toon bank maar een bitch en volgens mij vond ze dat ook van mij
        Altans zo keek ze
        Daarnaast kom ik thuis met mn wietje is het gewoon nog nat
        mij zien ze daar niet meer.
        Doe mij maar die Indian
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Cool Eindhoven

          mijn ervaring is aardig personeel, wiet kwaliteit wisselt inderdaad maar heb nu de northernlight en dat is daar wel lekker spul. en tis lekker in de buurt en verder dus nie echt ontevreden...... vind die bewakingsdude buite wel chill hij zeikt alleen maar als ik over de stoep fiets......
          So high, I can't come down.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Cool Eindhoven

            kom al jaren bij de cool, de laatste tijd wisselt de kwalitieit nogal en het lijkt ook wel of ze steeds gieriger worden, waar ik vroeger voor 10 euro nog 4-5 dikke joints had mag ik nu blij zijn als ik er 4 uithaal.

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Cool Eindhoven

              De cool is een tijdje dicht geweest vanwege een vondst achter bij de shop, de shop was dus 11 maanden gesloten vanwege teveel hebben ligge. vd week is de shop weer heropend en hoor goeie verhalen over de shop! hoor dat het menu wel tegen valt beetje standaard? Zijn jullie al langs geweest? en wat stond er op het menu? Was het lekker?
              Smoke Weed & Get Drunk!

              Comment

              Bezig...
              X