Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Toermalijn" in Tilburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshop "Toermalijn" in Tilburg

    beste shop vergeleken bij eender welke shop ik al geweest ben...
    vergeleken bij de shops in maastricht is de toermalijn spotgoedkoop
    kocht ik 5gr white widdow voor 36eur dacht ik en is maastricht magk er 45 neerlegen voor zelfde soms mindere kwaliteit

    AK 47 super soort!
    new york diesel, big budda chees, c5 haze, space haze, diamond haze, ...
    stuk voor stuk prachtig knoppen en goedriekend voor een eerlijke prijs

    place 2 be!
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

      net geweest ...supere geest
      keep on the good job !!!

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

        Gelukkig, de man is vrijgesproken.
        Er is nog maar een gering aantal echte goede coffeeshops in Nederland.
        Laten we ze openhouden..
        Ik ben nooit sarcastisch..

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

          Ben een tijd geleden ook in de toermalijn geweest.
          Vriendelijke bediening, correcte zakjes en de space haze van 12 de gram is HEERLIJK
          If I had a world of my own, everything would be nonsense.

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

            Weet iemand wat momenteel de aan te raden soortjes zijn hier^^?

            Comment


              #36
              Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

              Hallo,

              Ik ben zoals velen erg tevreden over Toermalijn. De enigste matige weed die ik er ooit kocht was Strawberry Cough, een zware stone, niets bijzonder. Hun Super Cali Orange Haze staat zeker in mijn weed-top 5 aller tijden. De C5 haze was meer dan degelijk. In 2009 werd ik erg mellow van hun Big Buddah Cheese, perfecte weed om te relaxen. Vreemd, want een jaar later kocht ik er dezelfde soort opnieuw en ik vond hem meer high en minder sterk. Het is ook jammer dat de gratis joints die ze je geven enkel tabak bevatten! Dat slaat toch nergens op? Dan nog liever een mooie Toer-aansteker.

              De Toermalijnweed ziet er ook altijd heel 'fluffy' uit, waarschijnlijk toont dat aan dat het geen opgefokte planten zijn. Eind vorig jaar was de Gucci er verkrijgbaar, ontzettend hoge indica-kwaliteit, fantastische high. En de Happy Brother, een Kush-variant, maakte mij eind oktober vorig jaar een happy customer. Het personeel is er ook steeds erg vriendelijk en hetzelfde geldt voor de portier. Toermalijn boven!
              Last edited by Bartman; 8 February 2011, 14:41.

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                Ben er geweest vorig weekend. Helaas was de Casey Jones uitverkocht. Dan maar enkele grammen White Choco gekocht (white widow x Chocolope).
                Duur, maar wel kwaliteit. Zo ben ik het van de Toermalijn gewend!

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                  geweldige shop, en enorm lekker jack herror heb je wel enkele uurtjes plezier van
                  ook zijn ze echt enorm vriendelijk en super behulpzaam!

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                    Gisteren ben ik o.a. naar de Toermalijn geweest; de NYCDiesel rook zoals hij moet ruiken en de high/stoned is toppie ; de C5 was heel zuinig met zijn geur en smaak, maar heel royaal met zijn effect ... Wow die oude sativaplant doet nog steeds ruimschoots haar best. Na die 2 jointjes moest ik wel even terug op adem komen. Een kleine wandeling (tot aan die andere shop) deed me deugd

                    Comment


                      #40
                      Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                      Iemand al daar geweest sinds ze terug buitenlanders mogen binnenlaten? Of is dit nog niet in voege?

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                        Oorspronkelijk geplaatst door Serpico6 View Post
                        Iemand al daar geweest sinds ze terug buitenlanders mogen binnenlaten? Of is dit nog niet in voege?
                        had ik ook graag geweten, hoe is de situatie daar nu in 2013. Volgens de kaart is het niet zeker.

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                          Kan een vriendelijke tilburgenaar eens navraag doen:p?

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                            ben er gisteren geweest, muze, grass, toermalijn, alle drie hetzelfde
                            geen belgen (buitenlanders) mogen er binnen, dus je moet nog steeds kunnn aantonen dat je in nederland woont
                            enkele rotterdam & amsterdam geld dit niet

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                              Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
                              ben er gisteren geweest, muze, grass, toermalijn, alle drie hetzelfde
                              geen belgen (buitenlanders) mogen er binnen, dus je moet nog steeds kunnn aantonen dat je in nederland woont
                              enkele rotterdam & amsterdam geld dit niet
                              Dus met je paspoort kom je gewoon binnen? (Als nederlander zijnde)

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshop &quot;Toermalijn&quot; in Tilburg

                                Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
                                enkele rotterdam & amsterdam geld dit niet
                                en naar het schijnt ook Nijmegen.

                                Nu ik begrijp wel het verschil tussen Breda, Tilburg, Maastricht en eindhoven...
                                Of bvb. een Nijmegen, Amsterdam en Rotterdam.
                                De eersten hadden, toegegeven, echt te lijden onder de vele buitenlanders die snel
                                even binnen kwamen om hun wiet te halen en zo snel mogelijk terug de straat opscheurden.

                                Comment

                                Bezig...
                                X