Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop - "De apotheker" - Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop - "De apotheker" - Eindhoven

    Korting op 420shop



    Iemand die hier ook heen gaat? Ik koop hier 2 keer per week 5 gram gruis ( goede kwaliteit/prijs ).

    In de zomer is het nice om daar te zitten, op houten bankjes buiten op straat.
    Als het slecht weer is kun je je joint oproken in een binnenzaal ( een beetje kraakpandachtige kamer van een 'gang' :p )

    De voorgerolde hasj joints zijn wel niet echt aan te raden...
    Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

    #2
    Re: Coffeeshop - "De apotheker" - Eindhoven

    waar zit die dan?

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop - "De apotheker" - Eindhoven

      ipv de apotheker ga ik naar de dillen scheelt je 8 euro


      @kevin
      die zit op het einde van stratumseind.... 300 meter verder dan de "nieuw wave" als je van .be afkomt
      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop - "De apotheker" - Eindhoven

        Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
        ipv de apotheker ga ik naar de dillen scheelt je 8 euro


        @kevin
        die zit op het einde van stratumseind.... 300 meter verder dan de "nieuw wave" als je van .be afkomt
        De dillen ?
        Belgische Beginner: Bing Bang Autoflower, OG Cheese, Random seeds !

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop - "De apotheker" - Eindhoven

          Indian Dylan, op de Karel de Grotelaan bedoelt mito. maar ik vind de apotheek/bakkerij geen goede kwaliteit voorgedraaide hebben. ik heb een keer een voorgedraaide open gemaakt en op nieuw gedraait maar ik heb er extra wiet bij gegooid want ik schrok er van dat er alleen maar takken in zaten en echt heeeel weinig wiet korrels ( zo goed als geen ) de voorgedraaide zien er ook niet uit als cones maar als zelf gedraaide joints. De zakjes zijn opzich wel te doen. en de shop zelf is lelijk. ik zou deze shop af raden
          ik denk ook dat deze shop meer bedoelt is voor de mensen die al zat zijn van de drank op stratumseind en toch wel stoned worden van een paar takjes.

          Comment

          Bezig...
          X