Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kut wiet in den bosch

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kut wiet in den bosch

    Korting op 420shop
    wie weet een goede shop waar je nog de lekkere en volle haze wiet kan kopen
    het is hier om te janken smaakt vies en veel te duur
    help wil weer genieten van een lekkere haze joint

    #2
    Re: kut wiet in den bosch

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s-in-Den-Bosch

    Comment


      #3
      Re: kut wiet in den bosch

      Make your own!!

      Comment


        #4
        Re: kut wiet in den bosch

        of rij even naar nijmegen bij dreadlock en jetset betaal je 8,90 voor ssh en amnesiavoor 5gr 44,50 echte haze
        of budha haze (wat naar mijn idee chees is ) voor 8,60
        of roya moby haze 5gr voor 40€ maar is naar mijn smaak beneden 50% haze

        Comment


          #5
          Re: kut wiet in den bosch

          Dat topic is beetje out of date, speak is bijv alweer open. (Gelukkig.)
          Speak is voor zover bij mij bekend overgenomen door de oude Twins, ze hebben daar iig wel die SSH en die heeft (mits het dezelfde lui zijn..? Misschien dat iemand daar meer over kan zeggen) in het verleden bij de Twins de highlife cup een aantal keer gewonnen. Ook niet super duur ofzo, gewoon leuke prijzen. Binnen is het daar ook keurig om ff te zitten.
          En anders idd, GYOG
          Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

          Comment


            #6
            Re: kut wiet in den bosch

            die cannabis cup win je niet die koop je een maand van te voren de hoogte bieder wint hem zogenaamd

            Comment


              #7
              Re: kut wiet in den bosch

              Jij snapt het!
              Last edited by ceBep; 10 February 2012, 10:11. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

              Comment


                #8
                Re: kut wiet in den bosch

                Hoppa! Heel die cannabiscultuur is all about the money geworden..

                Comment


                  #9
                  Re: kut wiet in den bosch

                  Ja ik ben blij dat ik weer in noordholland zit,want het is hier echt ,waardeloze kwaliteit,en klerig duur!!

                  In Alkmaar of haarlem,den helder ,adam,....daar is het vers en stoned,

                  In den bosch heb ik ook alleen maar troep gekocht,

                  Boycot alle shops in brabant,en haal weer grammen en kwaliteit voor je geld in Noord Holland!!!!

                  Comment


                    #10
                    Even oud topic nieuw leven in blazen.

                    Naast Den Bosch is het overal wel kutwiet, ik lees hier vaak dat Meetpoint een goede shop is in Den Bosch, nou ik kan je vertellen dat ik daar de laatste periode verschillende wietjes heb geprobeerd. Kan je melden dat overal gewoon 0,0 THC in zit en ongeloofelijk smerig smaakt. Gewoon complete oplichting dus!!

                    Van mij mogen alle shops in het zuiden gesloten worden, want het is complete oplochting wat er hier aan troep verkocht word.

                    Comment


                    • Cammadorgrows
                      Cammadorgrows commented
                      Editing a comment
                      och dat is toch een klote shop de meetpoint. ga zelf wel eens naar de chip uit nood maar ook daar krijgen ze het voor elkaar je smerige rommel te verkopen. ik ben het zelfs zo beu dat ik maar zelf ga kweken want het is maar slecht tegenwoordig. rook liever iets minder kwaliteit dan de hoofdprijs betalen voor troep
                  Bezig...
                  X