Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De New Wave in Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De New Wave in Eindhoven

    Korting op 420shop
    Ik ben hier gisteren weer voor het eerst geweest nadat ze gesloten waren. Ben echt blij dat ze eindelijk weer open zijn ze hebben namelijk altijd wel lekkere weed. Ik had zelf de New Wave Special gehaald, was een lekker weedje

    Volgens mij hadden ze ook alweer verbouwd, wel realexed geworden. Was lekker chillen en ook veel te doen: biljarten, flipper kast en photo play.

    Gelukkig zitten ze in Eindhoven, hier kan ik te minste met alleen mijn ID-kaart registreren

    #2
    Re: De New Wave in Eindhoven

    ik wil je zeker niet persoonlijk aanvallen, maar toen ik er nog kwam vond ik het anders wel allemaal serieuze rommel, de bakkerij had al iets beter maar ik vind de kwaliteit in eindhoven al zeer ondermaats, nogmaals zeker geen poging om je persoonlijk aantevallen, gwn men eigen mening


    Comment


      #3
      Re: De New Wave in Eindhoven

      Silver HAze is zekers GOED!!

      Comment


        #4
        Re: De New Wave in Eindhoven

        Mogen er eigenlijk ook nog belgen binnen ?

        Comment


          #5
          Re: De New Wave in Eindhoven

          Nee alleen nederlanders met wietpas, alleen ik vraag die niet aan.
          Ze kunnen van mij oprotte met die pas, Noord brabant, limburg , zee-land zijn proef provincies.
          Dus hoe meer mensen zich daar aanmelden hoe beter de pas lijkt te werken en doorgezet word voor heel nederland, en hoe meer gegevens er in verkeerde handen kunnen vallen.
          Maarja dit is mijn mening, ieder zo zijn eigen keus he

          Groetjes LazyAssGrower

          Comment

          Bezig...
          X