Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Enkele vragen

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Weten jullie misschien of er nu al terug shops zijn in Tilburg/Breda/Eindhoven die Belgen toelaat om wat wiet te kopen?
    En heeft iemand van jullie ervaring met de smartshops in Breda?

    Alvast bedankt.

    #2
    Re: Enkele vragen

    Vraag blijft maar terug keren deze dagen... Crisis in Belgistan???
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

    Comment


      #3
      Re: Enkele vragen

      Die wiet is nog nooit zo goedkoop en aanwezig geweest sinds de wietpas. Ik wil gewoon nog eens in de shop kunnen chillen.:p

      Comment


        #4
        Re: Enkele vragen

        Hoi, Paradox in Weert laat belgen toe .. www.paradox.nl

        In de shop chillen is er wel niet bij voor buitenlanders ; je kan enkel kopen ..

        Comment


          #5
          Re: Enkele vragen

          Goeie link hendrixy:rolleyes:

          Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: Enkele vragen

            tja ik zou ook graag terug naar bergen op zoom wille naar de miami ( men allereerste shop ) , international of de sahara
            ondertussen Goes ook al geweest , de high life ( goeie shop )
            en nu het laatste jaar Rotterdam , de sultan op aanraden van 2 collega's ... ok klantvriendelijk zijn ze nie echt , maar ze geven me altijd wat ik vroeg , ook de hoeveelheid neemt na een tijdje toe

            en nu tegenwoordig kost het me een halve Naftbak octaan 95
            kutbelgie

            Comment


              #7
              Re: Enkele vragen

              Bergen op zoom is alles dicht. Al jaren trouwens. Etten-Leur is open maar geen idee ook voor belgen en is een slechte shop trouwens.
              Het beste, gewoon zelf wat planten in je achtertuin!

              Comment


                #8
                Re: Enkele vragen

                Oorspronkelijk geplaatst door Hey apple View Post
                Bergen op zoom is alles dicht. Al jaren trouwens. Etten-Leur is open maar geen idee ook voor belgen en is een slechte shop trouwens.
                Het beste, gewoon zelf wat planten in je achtertuin!
                ik zit niet voor niks op dit forum , veel nuttige info Ze moet nog goed groeien

                ps: ik weet alles nog goed van de sluiting ik was toen elke shop afgegaan in bergen op zoom
                Last edited by roelzxr; 6 June 2014, 22:21.

                Comment


                  #9
                  Re: Enkele vragen

                  in eindhoven coffeeshop cool en coffeeshop meetpoint laten ze gewoon iedereen binnen

                  Comment


                    #10
                    Re: Enkele vragen

                    Is de coffeeshop meetpoint niet jaren geleden gesloten en nu veranderd in een koffiehuis?
                    Grow bitch! Grow!

                    Comment


                      #11
                      Re: Enkele vragen

                      Vragen ze je ID dan als je binnen komt? Ik ben nieuw in het vak...

                      Comment


                        #12
                        Re: Enkele vragen

                        Als het een nog steeds een coffeshop is wel, overal in Eindhoven. Maar bij de Turkse/Marokkaanse koffiehuizen weet ik het niet. Maar de eigenaren (jaren geleden) zijn gepakt met criminele dingen en daarop is de shop gesloten, misschien een nieuwe doorstart gemaakt? Maar ze doen hier nogal moeilijk als de shop eenmaal gesloten is om zoiets. Er zijn er om die redene hier al enkele gesloten en ook nooit meer open gegaan. Zoals de snooker en grasshopper.
                        Grow bitch! Grow!

                        Comment


                          #13
                          Re: Enkele vragen

                          Laatste x dat ik in Meetpoint Eindhoven was, nov 2013, werd er nog gewoon weed en hasj verkocht. En ook koffie, dat dan weer wel
                          ID wordt wel gewoon gevraagd, maar daar ik een Nederlands paspoort heb, weet ik niet hoe er op een Belgisch paspoort gereageeerd wordt.

                          Comment


                            #14
                            Re: Enkele vragen

                            meetpoint is nog steeds een coffeeshop

                            en ja ze vragen wel om id maar laten je gewoon me binnen zolang je 18+ bent

                            Comment


                              #15
                              Re: Enkele vragen

                              Ok beter, ben er een jaar of 10 geleden weleens geweest maar net als de Casablanca niet echt bepaald mijn shop. Maar goed gelukkig hoef ik er niet meer heen.
                              Grow bitch! Grow!

                              Comment

                              Bezig...
                              X