Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

met de trein naar....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik ben een goeie 2 maand geleden geweest...
    Ik heb nog in 1 van deze cs ,25 gr meegekregen en dit zonder probleem.
    Wel oppassen van diegene die op straat verkopen want ze hebben je zeker bij je ******....
    Grtjes

    Comment


      #17
      is er met nieuwjaar nu iets verandern ivm de regeling?
      kreeg nog meer as 2gr voor nieuwjaar en hoorde dat de 2gr regeling effectiefvanaf nieuwjaar begon?

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Biggrower View Post
        Ik ben een goeie 2 maand geleden geweest...
        Ik heb nog in 1 van deze cs ,25 gr meegekregen en dit zonder probleem.
        Wel oppassen van diegene die op straat verkopen want ze hebben je zeker bij je ******....
        Grtjes
        ik ben daar eens serieus genaaid geweest, nooit ga ik nog terug naar die stad, noooooit, nooit, jamais
        sigpic

        Comment


          #19
          wat is er dan gebeurd?

          Comment


            #20
            Re: met de trein naar....

            Ik woon ook in Belgie en dat is de wrong place to be als je van wiet houdt
            Omdat wij alles met dealers doen weet je nooit welke wiet je koopt, dus ben ik van plan met een paar vrienden naar nederland te treinen en daar ongvr 5 gram kopen...
            Echter 1 groot probleem, zijn er controles worden we aangehouden wegens drugs-trafficking
            Wat moet je dan doen in zo'n situatie of hoe vermijd je die controles?

            Comment


              #21
              Re: met de trein naar....

              In belgie is de regel tog 3gram per persoon?(eigengebruik)
              Er is altijd licht aan het eind van de tunnel, hoop maar dat het geen trein is.

              Green power!

              Comment


                #22
                Re: met de trein naar....

                In Belgie is dat de regel (zogezegd) maar alles hangt nog af van de flik in kwestie hoor

                Comment


                  #23
                  Re: met de trein naar....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dark Kappy View Post
                  In belgie is de regel tog 3gram per persoon?(eigengebruik)
                  Ja maar zelf 1 gram meebrengen met de trein over de grens is 300 euro boete , omda het zo weinig is blijft het bij een boete ma da is zogezegd smokkel.... belachelijke wetgeving echt...

                  Comment


                    #24
                    Re: met de trein naar....

                    Oorspronkelijk geplaatst door anonieme broodzak View Post
                    Ik woon ook in Belgie en dat is de wrong place to be als je van wiet houdt
                    Omdat wij alles met dealers doen weet je nooit welke wiet je koopt, dus ben ik van plan met een paar vrienden naar nederland te treinen en daar ongvr 5 gram kopen...
                    Echter 1 groot probleem, zijn er controles worden we aangehouden wegens drugs-trafficking
                    Wat moet je dan doen in zo'n situatie of hoe vermijd je die controles?
                    niet doen, heb twee weken geleden midden in een controle gezeten. Cameraploeg van VTM was er zelfs bij: http://www.vtm.be/nieuws/opgeknipt_n...t_25539_vtm_id
                    Na ik dit meegemaakt heb neem ik NOOIT geen weed niet meer op deze trein. Ben er met heel veel geluk doorgeraakt.

                    ze gaan dit vanaf nu minimum 2x per week doen. Controle kan je maar heel moeilijk vermijden op de trein, en als er een is kan je ook niet meer weg. (er zijn geen raampjes in de internationale trein naar Antwerpen.)
                    >>> LR2 mini-kweekje<<<

                    Comment


                      #25
                      Re: met de trein naar....

                      idd heel gevaarlijk zo ik hoor dan hou ik het maar bij dealers

                      Comment


                        #26
                        Re: met de trein naar....

                        Ach, dit is toch dikke flauwekul! Ga toch boeven vangen...naaiers!
                        Weg belastingcentjes.......

                        vale.

                        Comment

                        Bezig...
                        X