Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tilburg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tilburg

    Korting op 420shop
    Wij komen wekelijks naar Tilburg vanuit Turnhout, en steeds doen we dezelfde toer..

    Afstappen aan het station, eerst naar de the Grass Company waar we wat voorgedraaide (Jack Herer, Ice-o-later, Hindu-Kush, ...) meenemen voor onderweg naar de Muze.. Daar kopen we meestal wat wiet omwille van de goede kwaliteit! Nadat we de Muze gepasseerd zijn, lopen we het lange stuk naar de Toermalijn.. Dit gebeurt al wat trager door het roken onderweg . In de Toermalijn is mijn favoriet de SuperSilverHaze, en we nemen ook nog wat voorgedraaide (Powerplant, AK47, SuperHaze...) mee voor terug naar het station te wandelen. Daarna de lange weg terug naar Turnhout, hopend dat we geen controle krijgen onderweg! xD

    #2
    Owkee en wat zijn de prijzen van de wiet in het Tilburgse stadje?
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Creezr View Post
      Owkee en wat zijn de prijzen van de wiet in het Tilburgse stadje?
      Verschilt..

      Enkele voorgedraaide in the Grass company:
      - Ice-o-lator : 4,5 euro
      - Jack Herer : 3,5 euro

      Enkele voorgedraaide in de Toermalijn:
      - Powerplant : 2,70 euro
      - Superhaze : 4,00 euro (?)

      En we zijn altijd al tevreden geweest met wat we in ruil kregen voor ons geld. In Tilburg heb je echt een grote keuze, we weten nooit wat we moeten kiezen .

      Comment


        #4
        heb ik toevallig een schoonbroer die aan de musicalacademie daar gaat studeren ...
        wil hem soms wel es gaan oppikken hoor

        hopelijks brengt mijn vriendin wel iets mee als ze meegaat naar zijn auditie volgende week ...
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Tilburg

          die voorgerolde joints in grasscompany zijn echt slecht..koop zelf nooit voorgerolde, maat vn me kocht dat, was echt niet goed

          kan je beter zelf je wietjes kopen en een lekkere join rollen

          grtz

          Comment


            #6
            Re: Tilburg

            Heb maar een keer voorgedraaide joints gekocht in Thegrasscompany en laat ik zeggen dat ik er geen meer koop. Kan ook zijn dat ik juist een slechte had. Ik heb niet te klagen over Tilburg!

            Comment

            Bezig...
            X