Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

    Ik zit liever in de pax, als ik dan toch eens in de shop kom.
    Maar ik hou het toch liever bij mijn eigen gekweekte wietje.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

      heb je wietpas nodig daar?

      Comment


        #4
        Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

        ik dacht het wel in heel Breda

        Comment


          #5
          Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

          Volgens mij niet meer, ik zal het vandaag eens checken.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

            Nederlandse legitimatie moet voldoende zijn, althans dat is bij de Baron zo.

            Comment


              #7
              Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

              Een legitimatie is inderdaad voldoende, als je maar kan aantonen dat je in Nederland woont. Wietpassen zijn afgeschaft tenzij een shop een "klantenkaart" hanteert maar dat heb ik nog nergens gezien.

              Maar ik zal van t weekend es ff gaan checken daar, ik kom eigenlijk alleen in t paradijs en joy (dord)

              Comment


                #8
                Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

                Kom er geregeld, ik haal ook alleen daar mijn voorgedraaide.
                Zoals de beginposter al aangaf, erg goede wiet waar je goed stoned van wordt, en ja, zelfs van een voorgedraaide.

                Je hebt daar keuze uit: Weed, Super weed, Haze en Amnesia.
                Haze is echt een aanrader, maar voor het lacherige is Amnesia ook heel leuk daar. (voorgedraaide, binnenkort eens een zakje kopen.)

                Hoe vaker je daar komt hoe respectvoller ze je daar gaan behandelen heb ik wel gezien.
                Vorige keer was ik eigenlijk te laat maar toen zeiden ze, loop maar door ik ken jou wel

                Personeel is aardig en dus echt wel een aanrader als je het mij vraagt. want het belangrijkste blijft toch de wiet, en die is goed

                Comment


                  #9
                  Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

                  Maar laten we eerlijk zijn. Wij hobby kwekers kweken onze eigen wiet, met het motto dat we geen vervuilde shit willen roken. En jij beweerd voorgedraaide te roken? In voorgedraaide is onder stoners wel bekend dat daar de meeste zooi in zit. De wiltste verhalen gaan er over in de ronde.

                  Comment


                    #10
                    Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

                    Verhalen zeggen me niet zoveel.
                    Ik heb regelmatig bij shops staan babbelen terwijl de dames bezig waren voorgedraaide voor te draaien.
                    Er gaat vooral ook veel tabak bij, en wiet natuurlijk, verder niks.
                    De mooiste toppen bewaren ze voor de losse verkoop.
                    "Weed" en "Super weed" zijn geen echte soortjes, dus je weet niet welke wiet er precies in zit.
                    Soortjes die even wat slechter verkopen, of de fluffy shit gaat in de voorgedraaide, vandaar de algemene naam.
                    Dat wil niet zeggen dat je er niet stoned van wordt natuurlijk, maar als je echt wiet rookt om de smaak haal je geen voorgedraaide. (of Amnesia)

                    Hoe zit het met de legitimatie in Breda ?
                    Kunnen Belgen er inmiddels alweer in, of komt dat niet meer ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

                      Bij ons in Rotterdam heb ik nog nooit gezien dat een buitenlander niet de shop in mocht. Kwa wiet vindt ik, zeker in prijskwaliteit Rotterdam de Weed capital van Nederland. Ik durf te wedden dat wij hier betere wiet hebben dan in Amsterdam, + bij ons betaal je niet van die achterlijke toeriste prijzen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

                        Dat klopt, maar ik kan zelf eenmaal geen wiet kweken, en wiet bewaren wil ik niet.
                        Misschien vanavond even langs gaan om toch zelf eens te draaien, wil ik al een tijdje maar komt er steeds niet van.

                        Ik weet dat bij Flynhy Fransen en belgen iig niet toegestaan zijn.. deze werden geweigerd waar ik bij stond namelijk.
                        Dus dan zullen buitenlanders bij flynhy iig niet toegelaten worden.

                        Comment


                          #13
                          Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

                          Ligt er aan waar je heen gaat Barney`s Grey area Bushdoctor die hebben wel heerlijke wietjes als je iets bijzonders zoekt.
                          Bij de Bushdoctor veel DNA en Reserva Privada soortje waaronder KosherKush
                          Barney`s Vanilla Kush en Tangerine Dream
                          Grey Area vooral voor hun Nederhash en dan met name de plakkerige bho

                          Comment


                            #14
                            Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

                            Overigens vorig weekend toch een grammetje White widow gehaald!
                            Erg lekkere smaak, heb de hoeveelheid niet na kunnen wegen, maar het was zeker goede.
                            Heb er 3 goede van kunnen draaien en stoned dat ik was..
                            Is meteen weer een heel verschil met die voorgedraaide 'rommel'.
                            Heerlijke smaak en een goede high

                            Comment


                              #15
                              Re: Fly'n'hy houtmarkt 23, Breda

                              Laatst Bubblegum hier gekocht, 1,6 gram voor 15 euro.
                              Hele lekkere en sterke wiet
                              We gaan gewoon heel die lijst af daar

                              Comment

                              Bezig...
                              X