Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

    Vanochtend eventjes langs deze shop geweest en voor de eerste keer mooie hoeveelheden en hele goede wiet mee gekregen.

    Wat ik heb gehaald:
    10 euro Northern lights. 7.5/gram
    20 euro White Widdow. 8/gram

    Bij alle twee de zakjes aanzienlijk meer mee gekregen.

    Northern lights(Ja ik vroeg om de kleine topjes):

    White widdow:

    Note: De white widdow lijkt minder maar de toppen zijn zeer compact en goed gedroogd.
    Last edited by Hey apple; 8 July 2011, 11:05.

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

      5 Gr Silver Haze gehaald. Onvriendelijk personeel en kreeg er weinig. Maar het is een lekker wietje.

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

        Dit is voor mij de aller slechtste shop die ik ken. Toevallig woon ik ook in Etten-Leur, en als je nog geen rijbewijs hebt ben je toch snel genoodzaakt hier je wietje te gaan halen. Er werken in totaal 3/4 marokanen waar er maar 1 fatsoenlijk nederlands van kan. Dat is ook meteen de aardigste meneer daar. De rest behandeld je als een grofvuil of als "junk".

        Als je wiet haalt, ligt het ook vaak aan wie er staat, in verhouding met wat je krijgt. En het is niet dat ik hier 4x naar toe ben geweest.

        Heel erg afwisselend met de kwaliteit ook van de wiet, hoe de wiet eruit ziet, hoe de wiet proeft en hoe stoned je er van word. ik heb het hier vooral over de widow. Voor de rest wilde ik me hier niet laten oplichten.

        Kortom, ben blij dat ik er niet meer naar toe hoef. Lekker paffen bij de boot, is het beste!
        Smoke ze!
        Highlifeguide

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

          Opvallend dat bij deze topic veel fotos staan.
          leuk om tezien

          Comment


            #35
            Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

            ik en myn broer komen al 2 jaar lang bijna iedere dag iin deze shop en nogsteets geven ze 10tjes van 1 gram white widow......

            Comment


              #36
              Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

              Vroeger groot fan van deze shop, laatste 2x genaaid of beter gezegd laten naaien.
              Op de vraag of ik ff de amnesia mocht zien was er een duidelijke nee van dat arrogant stuk import..
              Had gelijk weg moeten lopen,heb nu toch indirect z'n knoflooksaus betaald met de aankoop van takkezooi wat niks met amnesia te maken had...

              'N shopeigenaar die z'n wiet niet wil showen.. Hoezo uitvreter??

              Nuff said

              Comment


                #37
                Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

                Ik kreeg hier wel redelijk goede NLX en Amnesia.
                Noorderlight X ging ook nog wel.


                Hebben hun ook de Nothern Lights en Mexican haze gehad?:O

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

                  zwaar klote, krijg altijd karig mee, veel blad en tak. en de verhalen die rond gaan wat ze allemaal met de wiet doen zijn nou ook niet zo bevorderend voor hun status.

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

                    Ik kan geen slecht woord over deze shop zeggen. Ik ga regelmatig er naartoe en koop er meestal voor bedragen rond de 20-30 euro.
                    De shop als 'slecht' afschrijven lijkt me nogal hard.
                    Je kan moeilijk verwachten dat je de shop binnenkomt en metteen alles krijgt wat je wilt.
                    Zet je rustig eventjes aan een tafel en smoor rustig wat, chill even een beetje, koop iets te drinken.
                    Wij zijn zelf Belgen en komen er regelmatig. Je moet de mensen daar de kans geven je te leren kennen.
                    Verwacht niet dat je binnenkomt en dat je metteen de beste vrienden bent.
                    Laat deze mensen je een beetje leren kennen en ga er niet heen voor te kopen en ben metteen terug weg.

                    Ik snap echt niet waarom iedereen zo slecht schrijft over wat ze geven.
                    Meestal vraag ik 2-3gr NLX en krijg er vaak 3-4gr voor terug.
                    Naar mij toe zijn die mensen nog nooit onvriendelijk geweest.
                    Loop gewoon met een glimlach binnen, doe chill, doe beleefd en zo krijg je respect.
                    Je moet gewoon respect geven om respect terug te krijgen.

                    Maarja, to each his own. Ik ben al vaker in shops geweest in Breda waar de bediening veel zuurder is.
                    Ik zou deze shop toch zeker wel een 8/10 geven.

                    Comment


                      #40
                      Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

                      Alabamakush is ingehuurd voor een goede recensie??

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

                        das die kerel van achter de toog daar wss

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

                            IK zeg;
                            Minaretje erop en klaar is kees..

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

                              Ik ben daar een keer geweest tijdje terug, is mij ook opgevallen erg onvriendelijk personeel. Ik raakte toen in gesprek met een grijze man die vertelde de eigenaar te zijn ook een rare vogel. Voor de rest vond ik het maar een rare vreemde tent met wiet dat niet roken is. Ze maken misbruik van de situatie doordat ze geen concurenten hebben dus denken ze alles te kunnen maken. Anderen als vuil of junk behandelen maar ondertussen wel geld innen

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshop Noorderlight-X (Etten-Leur)

                                En zolang je daar je wiet gaat halen verandert er geen drol.... wil je verandering: de zaak mijden!

                                Comment

                                Bezig...
                                X