Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Miami" in Bergen op Zoom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Miami" in Bergen op Zoom

    Korting op 420shop
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Re: Coffeeshop &quot;Miami&quot; in Bergen op Zoom

    nog een miami! is het een keten?

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop &quot;Miami&quot; in Bergen op Zoom

      eb het mij al afgevraagd maar ik weet het eigenlijk niet
      >>> LR2 mini-kweekje<<<

      Comment


        #4
        onlangs heb ik gehoord dat ze amoniak zouden gebruiken om hun weed sneller te laten drogen...

        Amoniak verdampt normaal in contact met lucht, maar toch snel ik mij daar enkele vragen bij, het is natuurlijk maar een gerucht...

        grtz
        >>> LR2 mini-kweekje<<<

        Comment


          #5
          Dan vraag ik me af wie ''Ze'' is, hun leveranciers zouden de wiet wel kunnen behandelen. maar ik verwacht dat een coffeeshop eigenaar wel weet wat hij inkoopt...

          Als je coffeeshop goed loopt waarom zou je dan rommel verkopen?
          Maar het is natuurlijk wel zo dat je niet alles kan controleren, er zijn veel dingen die ze kunnen doen om de wiet zwaarder te maken of sneller te laten drogen natuurlijk.

          Slechte zaak, ik vind dat de wiet gecontroleerd moeten worden op dit soort zaken. maarja wie ben ik he
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            >>> LR2 mini-kweekje<<<

            Comment


              #7
              Ik weet wat je bedoeld, maar ik denk niet dat de coffeeshop houder natte wiet inkoopt en die zelf laat drogen... dan zit hij met een grotere pakkans.

              Die wiet word gedroogd door tussenpersonen die er ook weer een centje aan verdienen. het beste zou toch zijn als de coffeeshop houders zelf hun wiet kunnen kweken
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #8
                is deze ook open op zondag of zijn er andere in bergen op zoom open op zondag?

                Comment


                  #9
                  Is normaal open op zondag maar ben al een tijd niet meer naar m'n nederburen geweest.

                  Niet speciaals maar ook geen slechte wiet. Vriendelijke mensen maar op het laatst dat ik ging deden ze een beetje te stressy zowel met mij als met andere klanten. Iedereen moest direct vertrekken als je iets kocht en er stond een groot wit paneel op den bar met in koeien van letters erop geschreven dat er maar 5 GRAM PER PERSOON verkocht werd.

                  Een vriend van mij vertelde dat hij van de verkoper in de Miami opgelegd werd om zijn zakje wiet weg te stoppen in zijn broek voordat hij naar buiten ging. Dus laat maar zitten, ik had in zijn plaats het zakje wiet teruggegeven en zonder wiet weggegaan zijn.

                  Daarom ben daarna gaan zoeken verder in de stad en ben plots op de Sahara gekomen. Ik vond die veel beter en aangenaam, maar met die max 2gram affaire in de grensstreken en na het sluiten van verschillende shops in de regio heb ik besloten mijn plan te trekken in mijn eigen buurtje, alhoewel de kwaliteit soms maar zwak is en ik dus weer eens zal afzakken naar de Sahara

                  Comment


                    #10
                    vind toch ls je puur kwaliteit bekijkt dat ze eender welke shop in bergen duidelijk van het toerisme leven. kwaliteit is altijd maar beneden peil tov deftgige shops zoals de pax ,toermalijn ,den baron, high life etc

                    Comment


                      #11
                      tuurlijk wel maar moest je eens zien wat ik in West Vlaanderen vindt van vuiligheid dan is BOZ nog altijd luxe

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Cannabisius View Post
                        tuurlijk wel maar moest je eens zien wat ik in West Vlaanderen vindt van vuiligheid dan is BOZ nog altijd luxe
                        dat is erg triestig om te horen

                        Comment


                          #13
                          ***Closed***

                          coffeeshop miami in BOZ is gesloten sinds vorige week!!
                          Wegens niet naleven gedoogbeleid en/of verkoop harddrugs (sticker op de rol)

                          Comment


                            #14
                            Het is me twee keer overkomen dat ik achteraf een brokje coke vond tussen men wiet.
                            Dat van die harddrugs zal wel iets te maken hebben met de sluiting van Miami vermoed ik.
                            Het best is om weg te blijven uit BoZ of Roosendaal, daar is het duidelijk 'einde verhaal'

                            Comment


                              #15
                              rsd is niet einde verhaal , al hing het er wel op bij yellow moon
                              maar ik weet het zeker van niet
                              SPaCeCaKe

                              Comment

                              Bezig...
                              X