Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Roozendaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops in Roozendaal

    Korting op 420shop
    He iedereen ,

    Ik ben nog eens van plan om met een paar vrienden een trip te maken naar ons gezellig buurland "nederland" !
    Nu hebbe we als stad Roozendaal gekozen en gaan er voor de eerste keer eens de plaatselijke shops uitproberen.

    Ik heb nu al heel wat forums afgegaan om wat infromatie op te gaan over de shops maar ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd. De koffeeshops waar ik enige infromatie en reviews van terug vind ( waarschijnlijk ook inees de betere van roozendaal ), Zijn Azul, Yellow Moon, Liberty 2 en Christiana.

    Nu is de vraag, hebben jullie enige ervaringen met de shops in roozendaal. waar vond jij de beste wiet of hasj of gewoonweg heel goede en vriendelijke service. Ik probeer zoveel mogelijk infromatie bij elkaar te krijgen! alle reacties zijn bedankt!

    Vertel zou ik zeggen

    #2
    Re: Coffeeshops in Roozendaal

    hey roykyn, bij deze welkom op de forum,

    als je wilt, graag introduceren bij member introductie

    ->Member Introduction<-

    Comment


      #3
      >>> LR2 mini-kweekje<<<

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshops in Roozendaal

        Enige tips om het ontwijken van de poliltie?
        Iemand ervaringen met de uren / dagen dat ze meestal controleren enzo.
        Of tips om niet op te vallen..

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshops in Roozendaal

          Oorspronkelijk geplaatst door Roykyn
          Enige tips om het ontwijken van de poliltie?
          Iemand ervaringen met de uren / dagen dat ze meestal controleren enzo.
          Of tips om niet op te vallen..
          probeer niet savonds te gaan. Het beste is gewoon smorgens op een weekdag, dan is er ook het minste volk. Logisch dat er dan minder controle is eh
          >>> LR2 mini-kweekje<<<

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshops in Roozendaal

            Oorspronkelijk geplaatst door Roykyn
            Enige tips om het ontwijken van de poliltie?
            Iemand ervaringen met de uren / dagen dat ze meestal controleren enzo.
            Of tips om niet op te vallen..

            Nu ja het is niet echt een tip. Nogal logisch, maar je moet gwn rustig zn. Zolang je gewoon chill op het perron staat en niet de indruk wekt dat je iets te verbergen hebt heb je veel meer kans da ze je me rust late.
            Ze gn tzeker verdacht vinde als je eel de tijd nerveus rond je zit te kijken of ineens weggaat als dr flikke in de buurt zn. Gwn chill doen. Mp3 op en gwn muziek luistre fzo.

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshops in Roozendaal

              is het nog steeds zo dat je in roozendaal zo veel wiet kan kopen als je wil? en dat ze niet moeilijk doen als je bvb 10 of 20gram vraagt?
              een jaar geleden was het nog wel, het enige wat ze zeiden was dat je dan niet binnen nog rustig een joint moest zitten roken, maar direct buiten moest gaan met je hoop wiet...

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshops in Roozendaal

                Ja hoor , Ahja in Liberty2 toch

                grtzzzz
                Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshops in Roozendaal

                    thx voor de tips man!
                    ask ga en redelijk wat ga halen zet ik mn auto aan de aan de andere kant vant stad!
                    meestal koop ik niet zo veel hoor, maar toch, als ik dan eens 20g ofzo koop wil ik dr niet mee gepakt worden!
                    wantjah, dan ben je veel wiet kwijt, en wordt je wrs al beschouwd als dealer ofzo:s

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        hee ik woon zelf in roosendaal, en ken het dus binnesebuiten.
                        als je slim bent pak je de trein, belgishe nummer borden worden met undercover auto's in de gaten gehouden zelf bij de super of de albert heijn.
                        als je de trein pakt zorg dan dat je gewoon een rugzak bij hebt een gaa door de week stop er wat boeken in zodat het net lijkt of je naar school moet.
                        SPaCeCaKe

                        Comment


                          #13
                          Het makkelijkste is nog gewoon met de fiets! Ik ben wel even onderweg maar nog nooit problemen gehad, en ik ga al jaren naar Roosendaal.

                          Shops:
                          -Azul: Goede Hash-shop, zoals die hierboven ook zegt: de noordlight van daar is erg lekker maar die verkopen ze niet meer.
                          -Christiana: Niet slecht maar niet veel keuze.
                          -Yellow Moon: Veel verschillende wietsoorten maar erg duur.
                          -Liberty: Daar ga ik meestal. Hebben niet veel soorten, meestal enkel Amnesia en Pepsi van wiet, maar ze geven wel het meeste van allemaal (steken zo'n zakje lekker vol en wegen het niet eens na).

                          Comment


                            #14
                            bij azul als je richting het kruispunt met stoplichten loop aand de andere kant dus heb verlengde van de:

                            -seksshop dan heb je azul en dan overstekenen daar zit nog een heeeele goede shop hier haal ik zelf altijd!
                            SPaCeCaKe

                            Comment


                              #15
                              Re: Coffeeshops in Roozendaal

                              Ik werk al 20 jaar in Roosendaal en rook ook al 20 jaar weed... hahaha
                              Mijn favoriete shop is al jaren de Christiana.....
                              Ik koop geen grote hoeveelheden want woon in Nederland....
                              Maar mijn ervaring is altijd een mooie zak weed zowel in kwaliteit als hoeveelheid.

                              Comment

                              Bezig...
                              X