Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guna Guna in Uden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Guna Guna in Uden

    Van de week na een middagje kermis ben ik de Guna Guna ook ff binnen gelopen.
    Beetje krap vond ik wel, maar zag er allemaal mooi uit, met vriendelijk personeel.


    Alles was er idd voor verpakt, waar ik persoonlijk niet zo van hou.
    Er was een ruime keus en ik heb gekozen voor 3.2 gram Chrystel voor 25 Euro.
    Nu weet ik niet zit met de bakjes, maar ik kreeg het igg in een zakje.
    Dit is de grooste verpakking die je kunt krijgen bij Guna Guna.


    Thuis gekomen toch maar even op de weegschaal gelegd en tot mijn verbazing
    zat er 0.2 gram meer in. Dat is bij veel coffeeshop die voor verpakken wel anders.


    Topjes waren lekker compact met een heerlijke stoned effect en heeft goed mogen smaken








    Zal er vaker binnen lopen als ik de buurt ben
    Attached Files
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #17
      Re: Guna Guna in Uden

      De doosjes hebben ze weer vervangen voor zakjes, en idd het gewicht klopt altijd of zelfs meer.
      Woon er dichtbij hihi

      Comment


        #18
        Re: Guna Guna in Uden

        Ik weet inmiddels waar de wiet doosjes terrecht zijn gekomen, er worden eco grinders van gemaakt
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #19
          Guna Guna in Uden

          Ketama hasj vind ik poep, polm en hia die ze daar hebben zijn top. De topvoordeel is ook prima te doen kwa gewicht, elke week een ander soortje. Pas hadden ze ook cheese haze, was erg lekker
          Woon er zelf ook dichtbij dus heb eigenlijk geen andere keus.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: Guna Guna in Uden

            Ik ga regelmatig naar deze shop in Uden, ik woon zelf in Boerdonk dus Helmond is iets dichterbij, maar toch voor de kwaliteit en de prijs kun je beter naar Uden gaan.
            Vriendelijk personeel.

            1 tip: Vergeet je legitimatie niet mee te nemen, je krijgt gewoon niks mee, ook niet als vaste klant.

            Heb daar gisteren de Power Flower gehaald en die is echt heerljk op het moment, ook een zakje Amnesia Kush gehaald omdat de gewone Amnesia op was.
            De Kush zag er niet uit, maar smaakte heerlijk en werd er echt knetter stoned van

            Comment


              #21
              Re: Guna Guna in Uden

              Aha Boerdonk, ik woon zelf ik Boekel dus is Uden voor mij ideaal. Ik heb 2x iets meegekregen zonder id. Nu lukt het niet inderdaad niet meer zonder.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


                #22
                Een goede avond,

                Ik heb een vraag over onderstaande foto wat uit deze shop verkocht zou zijn, genaamd skuf 3 gram voor een tientje.
                Dit is aan mij doorgestuurd door iemand waaraan het is verkocht door een straat dealertje die naar zeggen nogal van versnijden houdt.
                Mij werd gevraagd wat mijn mening erover was nadat degene waaraan het verkocht was het na twee hijsen uitdrukte om de zware kruidengeur
                en de boel niet vertrouwde. Ik heb het niet eens gewaagd toen ik het verhaal erbij las en het zakje open trok.
                Is er iemand die mij kan vertellen of ze daar skuf op deze manier verkopen voor de spot prijs van 3 gram voor een tientje ?
                Goedkoopste adresje wat ik persoonlijk ken voor restjes is een stuk duurder en ruikt nog naar wiet.


                Skuf van guna guna.jpg
                Last edited by QnQ; 3 April 2018, 20:55.
                recht is recht. krom is krom.

                Comment


                  #23
                  Ghehe...die zal een flinke hoestbui gehad hebben, lekker kaneel roken.
                  Ik zou dat zeker niet kopen, al was het 10 gram voor een tientje, liet ik 't nog liggen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #24
                    Of het kaneel was weet ik niet, ik heb er een vinger in gestoken en van geproefd het prikte op de tong.
                    Maar geloof dat de degene het lesje, ga niet met straat dealertjes in zee geleerd heeft.

                    Gaat nu net vanuit Oss, waar ze heel dom de enigste shop gesloten hebben met de Ov kaart zelf naar Uden
                    recht is recht. krom is krom.

                    Comment

                    Bezig...
                    X