Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grasshopper Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Grasshopper Eindhoven

    Jullie hebben het over voordeel zakken van 5gram wat kost deze dan, en welke wiet zit hier in?
    en over zakken van 12 euro, en hoeveel gram zit er in deze dan?

    * relax, neem een jointje

    Comment


      #17
      Re: Grasshopper Eindhoven

      Zaterdag - 30 april 2011 - ben ik hier even naar binnen gewandeld. Ik was namelijk Koninginnedag aan het vieren op de Eindhovense pleinen, waar de brabantse gezelligheid zeker heerst.

      Overdag heeft een vriend van me even het adres van deze shop opgezocht. Toen we in samenwerking met TomTom deze shop wilden vinden, weigerde TomTom echter. Teleurgesteld dat we waren liepen we door, en tot onze grote verbazing zagen we ineens een straatnaambordje 'Grote Berg' op enkele meters voor ons te staan. Vervolgens hebben we - met een groep vrienden en vriendinnen - even op het terras van Illy gezeten. Nieuwschierig dat ik was, ben ik even snel doorgelopen naar nummertje 22a, naar The Grasshopper.

      voorgedraaide joints te nemen. Ik zag op de balie een enorme lijst te liggen van soortjes wiet, hasj en voorgedraaide joints (+/- 7-8 verschillende!). Mijn oog viel op de voorgedraaide White Widdow, voor €3,50 per stuk. Ik besloot er twee te kopen, om eens te proberen of het wat was.

      De voorgedraaide White Widdow, t.w.v. €3,50 p.s., was mooi verpakt in een Joint-tube. Vol goede moed stak ik hem aan, en nu achteraf kan ik zeggen dat hij me niet tegen viel. De smaak was prima en het effect ook wel redelijk. Wel viel het mij op dat de joint zo nu en dan ineens uitging, hoogstwaarschijnlijk dat de wiet inderdaad ook nog niet helemaal droog was, of dat de voorgedraaide joints op een vochtige plaats bewaard werden o.i.d.

      Na eventjes op een massaal plein te hebben gestaan, genietend van de vele soorten muziek die overal gedraait werden, besloot ik de tweede ook maar op te steken. Hoewel dit ook een White Widdow was, vond ik de smaak iets anders. Deze was iets scherper qua smaak, maar zeker niet verkeerd. Ook het effect van deze was redelijk.

      Langzaam aan werd het donkerder, tijdens het lopen van plein naar kroeg en van kroeg naar plein kwam ik weer ineens bij de Grote BergWhite Widdow te kopen, omdat ook deze mij zeker niet tegen zou vallen. Ook deze is mij redelijk bevallen.


      Oftwel, ik heb weinig kwalijks te zeggen over The Grasshopper. De shop is gezellig en knus, maar daardoor wel vrij klein. De bediening kan iets beter, ze nemen bestellingen aan door een simpele knik met het hoofd zonder daar enige woorden aan vuil te maken. Van de hasj- en wietsoorten heb ik niks geprobeerd, maar de White Widdow voorgedraaidegoed te doen. Klein minpuntje was dat ze onderling wel iets verschilde qua smaakvaker uitging dan de rest. Ik heb er geen spijt van The Grasshopper bezocht te hebben en was blij met het resultaat!
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: Grasshopper Eindhoven

        Ik ken het personeel, aardige mensen en ze weten wat ik lekker vind, heb het idee dat ze de betere zakjes uit zoeken voor mij omdat ik ze ken. ( minder takken enz )
        Laatst een zakje K2 van 7 euro gehaald en ik had het idee dat ik er wel 5 uit kon draaien. De shop is wel een beetje klein om echt lang te gaan zitten.
        De baas is ook heel vriendelijk, en je mag van hem alles ruiken en zien. Hij heeft me een keer killing fields laten zien en ruiken, gelijk de eerst volgende keer gehaald toen ik daar weer heen ging! een beetje een paarse wiet en lekker sterk! Killing fields was trouwens wel een special die ze maar even gehad hebben want ik kocht het laatste zakje op.

        Comment


          #19
          Re: Grasshopper Eindhoven

          Weet iemand wat er tegenwoordig op het menu staat in de grasshopper en wat ik het beste kan nemen? ben vanplan om morgen eventjes te gaan kijken.

          Comment


            #20
            Re: Grasshopper Eindhoven

            Grasshopper is alweer enkele weken gesloten. In centrum enkel nog Pink, Upstairs en Bakkerij.
            Ik zou echter naar euh, volges mij heet ie Sinbad, gaan. Zit aan de binnenring (waar je 70 mag) richting helmond, of als je vanaf station komt richting helmond en dan bij de kuil naar rechts. 12 euro voor 1.5gram, zijn de soepelste prijzen en de beste passjes. Ik doe niks anders meer, das de enige plek waar ik me niet beroerd voel na inkopen te hebben gedaan, hehe.
            Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

            Comment

            Bezig...
            X