Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop "Sahara" in Bergen op Zoom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop "Sahara" in Bergen op Zoom

    Korting op 420shop
    >>> LR2 mini-kweekje<<<

    #2
    Re: Coffeeshop &quot;Sahara&quot; in Bergen op Zoom

    Naar het schijnt beste shop in bergen op zoom.
    Maar de shops in bergen blijven over het algemeen toch ondermaats naar mijn mening.
    Ik ging altijd naar de Miami, het snelste en gemakkelijkste te bereiken, vandaar.
    En eens ze u daar kennen, zijn ze altijd wel vriendelijk en krijgt ge soms bekke extra.
    peace

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop &quot;Sahara&quot; in Bergen op Zoom

      Zelf ben ik nog nooit in Sahara geweest, maar ik ken wel mensen die het daar wel al hebben uitgeprobeerd ma die vonde de kwaliteit ni echt zo goe

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop &quot;Sahara&quot; in Bergen op Zoom

        daar komt mijn weed meestal vandaan. je kan er ook meer dan 5 gr afhalen
        grtz

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop &quot;Sahara&quot; in Bergen op Zoom

          Das natuurlijk altijd wel handig
          Last edited by westport; 5 August 2009, 08:11.

          Comment


            #6
            is deze ook open op zondag of zijn er andere in bergen op zoom open op zondag?

            Comment


              #7
              Ik ben nu al lang niet meer geweest maar normaal is die open op zondag.

              Vroeger ben ik er af en toe geweest op zondag, maar ik weet niet hoe het nu zit met de nieuwe regelmenten van max.2gr of dat nu ook zo is in Bergen-op-Zoom of niet?

              Comment


                #8
                ik ben 3 dagen geleden nog in BoZoom geweest en heb 5gr gekocht zonder probleem.
                dit was wel in Miami maar ik denk dat in Sahara 5gr ook geen probleem moet zijn.daar ging ik vroeger steeds in't "GROOT" kopen. die max.2gr regel heb ik wel al van gehoord maar nog niets van gezien.

                Comment


                  #9
                  ***Closed***

                  Ook coffeeshop Sahara op het st catherinaplein in BOZ is gesloten wegens niet naleven gedoogbeleid, ook daar hangt sticker op de deur!!

                  Nog even een ode aan de sahara: Het was er altij zalig vertoeven en de weed was altij top!!
                  ook stond er altijd iemand op uitkijk om klanten te waarschuwen in geval van controle (die persoon werd betaald voor ons gemak)

                  en moesten de personen die er werkten dit lezen:
                  Dank voor een mooie tijd!! en hopelijk tot ziens

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop &quot;Sahara&quot; in Bergen op Zoom

                    inmiddels al lang terug geopend ^^

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop &quot;Sahara&quot; in Bergen op Zoom

                      ben er net van terug se blij dat ze terug open zijn
                      you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

                      Comment

                      Bezig...
                      X