Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

    Ik ben een enorme fan van amnesia en ik vroeg me af of jullie plaatsen weten waar ze heeel goede amnesia verkopen?

    Ik ben van belgie dus liefst in gemeenten in de buurt vd grens (bv tilburg, breda etc.)


    grtz!

    #2
    Re: Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

    In Eindhoven coffeeshop the wall heeft veruit de beste haze van heel eindhoven... ze verkopen daar , amnesiahaze,silverhaze,brillanthaze en diamandhaze ..
    In tilburg bij de grasscompany verkopen ze ook lekkere haze of die amnesia is weet ik niet

    Comment


      #3
      Re: Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

      The Grass Company doet alleen maar aan gewone Haze. Vriend, er zijn zoveel soorten daarvan, je kan het niet eens meer op 2 handen en voeten tellen

      Comment


        #4
        Re: Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

        idd voorstaan zijn er bij die shop waar ik kom meer haze soorten als "normale" soorten

        Comment


          #5
          Re: Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

          Oorspronkelijk geplaatst door AmnesiaMaikel View Post
          In Eindhoven coffeeshop the wall heeft veruit de beste haze van heel eindhoven... ze verkopen daar , amnesiahaze,silverhaze,brillanthaze en diamandhaze ..
          In tilburg bij de grasscompany verkopen ze ook lekkere haze of die amnesia is weet ik niet

          ja die haze daar is super!! ben ik gisteren nog gaan halen ^^ heeft zelfs iets weg van amnesia, maar is het wel niet is idd gewone haze..

          Comment


            #6
            Re: Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

            Tegenwoordig kun je ook Amnesia Haze kopen bij de Meetpoint in Den Bosch nog niet geprobeerd, maar vandaag wel ekkes halen

            Comment


              #7
              Re: Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

              ik ga altijd naar Toermalijn in tilbug! heel goede amnesia haze!!!!

              Comment


                #8
                Re: Amnesia Haze coffeeshops noord-brabant

                ik ga meestal naar de Africa daar hebben ze goede amnesia maar ook lekkere brown sugar haze

                Comment

                Bezig...
                X