Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spacecake kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Spacecake kopen

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik wil graag een keer spacecake uit een shop proberen, maar heb nog wat vragen.
    Wat kost een gemiddeld plakje spacecake ongeveer?
    En hoelang is dat houdbaar eigenlijk?
    Welke shop heeft een heel goede prijs/kwaliteit-verhouding en ligt bij een station? (het liefste intercity, is wel zo makkelijk) Alkmaar, Beverwijk, Haarlem en Amsterdam zijn plaatsen in de buurt met coffeeshops.
    En mss een beetje een rare vraag: En space je hem altijd van spacecake uit de shop? Of is het bijvoorbeeld ook te gebruiken als een beetje relaxcake? Of moet je dan een halve plak nemen of zo?

    Alvast bedankt!
    Simon

    #2
    Re: Spacecake kopen

    Heb vandaag 2 dikke plakken spacecake bij Hill Street Blues in Amsterdam gehaald (1 banaan, 1 chocola). Daar zijn ze 4.50 per stuk en zit er 1 gram wiet in per plak. Ga er binnenkort 1 proberen

    Comment


      #3
      Re: Spacecake kopen

      soms kan je beter je eigen space cake maken maar gewoon een shop in lopen en vragen kan je niet precies de goeie shops aanwijzen die goeie space cake verkopen maar doe het wel rustig aan neem een plakje en w8 ongeveer een 1 uur tot de volgende als je niks zou voelen
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: Spacecake kopen

        Hej ik weet toevallig dat er bij taffe in beverijk wel spacecake word verkocht wil het er nog een x proberen maar mocht je eerder zijn laat het me weten ! haha

        Comment


          #5
          Re: Spacecake kopen

          hallo,

          Bij recepten word vaak gerekend van 0.5 Gr per persoon in de cake.
          Maarja, ik zal zeker wel 1 uur wachten na de space cake tot volgende plakjes.

          Heb toen een keer 2 dikke plakken achter elkaar gegeten. duurde 2 uur voordat ik wat voelde.
          Had de cake om 11uur savonds gegeten. Heb hem nog nooit zo hard getript op wiet. om 1 uur snachs sloeg die in heb 1.5 uur minstenst voor de tv gestaan en tv staand gekeken whahaha ging echt hard Daarna hoefde ik een tijdje geen space cake meer. Maar hier zat ook wel verdomd veel in hoor . 10 gram als het niet iets meer was.

          Comment

          Bezig...
          X