Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vette hash

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vette hash

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal, mijn coffeshopje bij de Hortus in Amsterdam vekoopt geen Mudjahedin meer
    een vette afghaanse hash die erg goed door de brownies gaat (de wat lichtere soorten werken gewoon niet zo goed).

    Kan iemand mij helpen aan een coffeshop in Amsterdam of Haarlem waar ik een vettige/donkere hash voor een goede prijs kan kopen? bij de Hortus kostte die afghaanse 3,50 / G., het alternatief dat ze nu hebben kost 8,50

    groetjes, Lana

    #2
    Re: Vette hash

    Die vettige Mudjahedin hash is gewoon troep. Die wordt vettig gemaakt met hennepolie, dus geen hash olie. De kiloplakken doen op de markt tussen de € 900 en € 1000. Je kunt die hash kneden als natte stopverf: er ligt een gele olielaag op de hash in de oorspronkelijke verpakking. Die rommel gaat meestentijds naar Engeland, waar ze immers ongeveer alles roken. Bij € 3,50 de gram wordt er dus lekker op verdiend. Waar haal je kwaliteit vandaan voor € 3,50 de gram? Zelfs goede buitenwiet is duurder.

    Comment


      #3
      Re: Vette hash

      Voor kwaliteit betaal je. Ik betaal liever iets meer en dak zeker ben dat ik kwaliteit heb, dan rommel te kopen hoor.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: Vette hash

        Maak liever je eigen wietboter om cake te maken. Daar kan je gruis, knipsel en goedkope buiten wiet voor gebruiken.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Vette hash

          Kan iemand mij helpen aan een coffeshop in Amsterdam of Haarlem waar ik een vettige/donkere hash voor een goede prijs kan kopen? bij de Hortus kostte die afghaanse 3,50 / G., het alternatief dat ze nu hebben kost 8,50
          Om welke hasj gaat het? Moest je de kans hebben om gele Libanon of nepal hasj te kunnen bemachten via een coffeeshop, die zijn zeker een mooi alternatief.
          Toen de chekpoint in neuzen de deuren sloot, stonden we allemaal voor aap lol.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Vette hash

            Vraag eens aan paar pakistanen ofzo? die hier in de buurt willen ook enkel van die vettige troep die uit je zakkie glijd

            Comment


              #7
              Re: Vette hash

              Hoi, dank jullie wel voor de reacties, maar helaas nog geen tip waar een vette cheapo hash te kopen.

              Xtreme en Musketier: idd, Mudjahedin is gewoon troep OM TE ROKEN, maar om te eten is het gewoon erg goed en relatief goedkoop.

              HJM: dat is wel erg bewerkelijk, en de hele keuken staat dan bol van de stank, op zich niet zo erg, maar wel wanneer je bij je ouders woont die erg anti zijn.

              Westport: libanon werkt (bij mij) niet zo goed, nepal, is dat hetzelfde als Himalaya high? die werkt erg goed, maar is erg kostbaar (8,50/G).

              eefenkevin: als dom blondje(?) zomaar een paar paki's (of andere rondhangende jongens) aanspreken loopt te vaak niet goed af, en dat zeg ik uit ervaring, niet door vooroordelen.


              Dus,... weet iemand nog een coffeshop met goedkope vettige hash?

              groetjes, Lana

              Comment


                #8
                Re: Vette hash

                Xtreme en Musketier: idd, Mudjahedin is gewoon troep OM TE ROKEN, maar om te eten is het gewoon erg goed en relatief goedkoop.

                Klopt, als dat spul brandt komt er een soort paraffine (kaarsvet) lucht vanaf. Overigens ben je beslist niet duurder uit met duurdere hash of wiet. Je moet er dan gewoon veel minder van gebruiken.

                Comment


                  #9
                  Re: Vette hash

                  idd, ik als struise jonge kerel ga ni zomaar om iemand afstappen maar man van de nachtwinkel of de pitabar ofzo?
                  en anders in borgerhout BE zitten nog wel paar vzwtjes

                  Comment


                    #10
                    Re: Vette hash

                    Echt helemaal niemand die weet/wil vragen wat vette afghaanse hash kost bij zijn/haar shop in A'dam of Haarlem?
                    Please, please, pretty please?

                    Comment


                      #11
                      Re: Vette hash

                      In Hoorn heb je voor 4,50 een gram afghaan, ik ben alleen meer van de wiet dus heb het nog nooit gerookt.

                      gl

                      Comment


                        #12
                        Re: Vette hash

                        Misschien moest je "Rusland" eens proberen, daar hadden ze altijd afghaan en paak tegen een redelijke prijs. Kwaliteit kan ik niks over zeggen > die tent stond vroeger bekend om z'n uitstekende rooie libanon maar dat is inmiddels verleden tijd heb ik begrepen.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        Bezig...
                        X