Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Heerhugowaard

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Heerhugowaard

    Korting op 420shop
    Ik ga binne kort in Heerhugowaard naar school.
    Ik vroeg me af of iemand me iets kon vertelle over de shop daar?


    Grz

    #2
    Re: Coffeeshop Heerhugowaard

    Is een van de slechtste shops van Nederland, ze wegen niet af, de zakjes verschillen van tijd tot tijd in grootte, personeel is niet al te vriendelijk, en soms krijg je een wietsoort mee die je niet besteld had.
    Het is een kleine coffeeshop, met slechte voorgedraaide joints. voor de rest is het wel te doen met een keuze uit: Shiva, White widow, Bigtops (Big bud denk ik), Amnesia, Haze, Funky. En kwa hash tebisla, super polm, polm en nog een paar. De wiet is niet echt speciaal ofzo, de hash is wel oke, maar ik ben zelf niet echt een hashroker. Meestal hebben ze alleen nog maar white widow, shiva en bigtops over. Ze verkopen in 5jes en 12jes, dus niet per gram.
    Als je verder nog vragen hebt, vraag je maar

    Greetzz

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Heerhugowaard

      Bedankt man!
      genoeg info!

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Heerhugowaard

        Ik vind het een hartstikke goeie shop, tenminste een keer geen gieren of knierten. Je krijgt genoeg en vaak ook nog mooie witte wiet die lekker te roken is. Altijd aardig personeel!!

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Heerhugowaard

          Maar in zo'n zakje van 5 zal toch wel een gram zitten? In Rotterdam hebben ze zakjes van 7 en daar zit ook een gram in

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Heerhugowaard

            Tegenwoordig is een gram al snel boven de 8€

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Heerhugowaard

              hhw coffeshop is een lachertje met schandalige zakkies,ik zou gewoon lkker iets meenemen van waar je vandaan komt

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop Heerhugowaard

                Nog steeds niks veranderd hoor in Heerhugowaard. Al is de Kush wel wat beter

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop Heerhugowaard

                  Oorspronkelijk geplaatst door carlorowan View Post
                  Is een van de slechtste shops van Nederland, ze wegen niet af, de zakjes verschillen van tijd tot tijd in grootte, personeel is niet al te vriendelijk, en soms krijg je een wietsoort mee die je niet besteld had.
                  Het is een kleine coffeeshop, met slechte voorgedraaide joints. voor de rest is het wel te doen met een keuze uit: Shiva, White widow, Bigtops (Big bud denk ik), Amnesia, Haze, Funky. En kwa hash tebisla, super polm, polm en nog een paar. De wiet is niet echt speciaal ofzo, de hash is wel oke, maar ik ben zelf niet echt een hashroker. Meestal hebben ze alleen nog maar white widow, shiva en bigtops over. Ze verkopen in 5jes en 12jes, dus niet per gram.
                  Als je verder nog vragen hebt, vraag je maar

                  Greetzz

                  Grappig, er is letterlijk niets veranderd, dit was ook mijn ervaring. Typisch zo een shop die natte weed weegt en en het droog verkoopt. En als je met je zakje buitenstaat je toch wel gepakt voelt

                  Comment

                  Bezig...
                  X