Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Hilversum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Hilversum

    Korting op 420shop
    Iemand bekend met de shops in Hilversum?
    Schijnen er een paar te zitten, maar nu hoopte ik dat iemand wel een mooi advies voor me had.
    Hoef er niet rustig te zitten, wil gewoon een lekker wietje, zitten doe ik thuis op de bank wel
    Wel beetje kwaliteit als het even kan haha!

    Groetjesss
    Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

    Mike's 5x special kush #1 (RQS)

    #2
    Re: Coffeeshop Hilversum

    De kikker heb ik jaren geleden een goed wietje gerookt (green lady, nergens anders meer gezien), maar kwaliteit ben ik niet zo'n kenner in.

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Hilversum

      Oke thanks.. Ik ben laatst vlak bij de biersteeg wezen halen, wat een onvriendelijke vent staat daar..
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Hilversum

        he


        hoi mike, proffesor is de beste coffeshop in heel hilversum

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Hilversum

          proffesor is idd niet slecht met 5 gr WW voor 34 E en altijd gratis vloei en tip
          alleen als je er vaak komt (net als wij ) gaan ze steeds slechter geven heb ik het idee
          tegenwoordig ga ik weer naar de promenade (bij het marktplein)
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Hilversum

            dat kan misschien maar ik had nog nooit te weinig in mijn zakje!!
            Promenade ken ik ook maar heb volgens mij nog niets gehaald?!
            wat for wiet hebben ze da en wat ben ik for 5gramm kwijt?

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Hilversum

              Er zitten genoeg shops daar, ik woon redelijk dichtbij, enkele shops zijn, Paradise: vooral voordelig maar geen top wiet, De Leeuw: heerlijke sterke wiet, onder andere AK47, Amnesia, en niet eens duur, Proffesor: zoete compacte lemon haze en chocolope! "wel 13 per gram", ook de hasj keuzes zijn niet verkeerd, Oke: Hier krijg je echt alleen sterke wiet, aanrader de mexican haze, verder heb je Riff, Andorra, kikker, promenade, Pappilon, deze heeft een leuke actie, 20% extra door de weeks 40% extra op zondag, misschien heb ik er een over geslagen, ik ben in al deze shops geweest, mocht je wat willen weten kan je het vragen.
              ik haal altijd in Hilversum ik ken alle menulijsten onderhand uit m'n hoofd haha, maar Promenade vond ik erg matig, ben daar erg lang niet geweest.

              Comment

              Bezig...
              X