Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshops Den Helder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshops Den Helder

    Korting op 420shop
    Ben vandaag even naar de coffeeshops in de koningdwarsstraat in den helder geweest,
    Ik heb bij elke coffeeshop een halve gram wide widdle gehaald. daar ook opgerookt. de wiet was opzich goed van smaak maar toch een paar meevallertjes:

    Bij Coffeeshop Tops:
    Wide widdle: Op zich goede wiet alleen een rare kleur/smaak
    Bij coffeeshop Tsjakka:
    Goede wiet, goede smaak en kleur alleen zat er minder in het zakje dan bij tops

    Bij de Aktama(mijn lievelingsshop) Goede wiet, goede smaak, goede geur, en goed stoned wordt je ervan

    Bij coffeeshop Jamaica: had gehoord dat deze geen goede wiet had dus ga ik daar me geld niet aan verspillen

    Wie heeft er andere meningen over de shops?
    Zet ze ff hier neer.

    #2
    Re: coffeeshops Den Helder

    Thanks Aktamaboy, en welkom!

    Welke wiet had je gekocht?
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: coffeeshops Den Helder

      bij elke shop een halve gram Wide widdle(weet niet goed hoe ik het moet schrijven) alleen die van de aktama is toch de beste... goed stoned,goede smaak enz.
      Last edited by westport; 18 April 2009, 14:03.

      Comment


        #4
        Re: coffeeshops Den Helder

        Oorspronkelijk geplaatst door Aktamaboy
        bij elke shop een halve gram Wide widdle(weet niet goed hoe ik het moet schrijven)
        white widow misschien?

        Comment


          #5
          Re: coffeeshops Den Helder

          ja die ja, ik wist niet hoe je het schreef maar nu wel white widow

          Thanks
          Last edited by Jointjedraaien; 18 May 2009, 00:52.

          Comment


            #6
            TOPS is de beste

            Comment


              #7
              Re: coffeeshops Den Helder

              tops is een leuke coffeeshop helemaal in de zomer kan je in de achtertuin ping pongen

              Comment


                #8
                Re: coffeeshops Den Helder

                ik heb ook wel ervaringen in den helder

                Tjakka : ik vind dit zelf meer een shop voor de snelle koper kleine menukaart en snel afhalen niet echt zoveel in het zakkie ik haalde daar white widow

                Aktama : Leuke eigenaar leuke praatjes denkt nogsteeds dat ik jonger ben dan 18 goeie wiet hebben ze daar geen problemen mee als je een nieuwe ben krijg je de volgende keer meer wiet

                wietjes gehaald :

                Diesel ( en iets met crystal ofzo ) : Zeer sterke wiet word er goed stoned van lachkicken echt goeie wiet is het voor iemand die goed stoned wil zijn

                Knock Out : Mijn eerste bestelling Een soort van killerweed vind ik het word en kneiter stoned van en kan en goed mee slapen

                Shiva : zijn ook goed daarzo


                Ik ben ook nog naar de tops geweest Het zag er heel tropisch uit Gezellig daarzo grote menukaart Goeie service echt een shop om te chillen

                kheb daar gehaald :

                White widow : Bij tops zijn deze heel sterk dan bij de rest van de shops die ik ooit geweest ben je word er goed stoned van

                Cheese : lijkt niet op een amsterdamse cheese en is ook niet zo even goed

                Afghaan : wel goed opzich niet te zacht rookt lekker weg

                Marroc puntjes : Zeer goede smaak goede effect

                Libanon : Een echte hasjkenner ziet het verschil wel die zouden zeggen dat dit rooie libanon is rookt lekker goede smaak en het is een lekker hasje

                SKUNK : De Beste skunk moet je bij deze shop halen en misschien wel de beste van nederland iemand uit amsterdam en apeldoorn laten komen om het uit te testen en dat is hun besluit ook

                Anmesia : Zeer heftig goede wiet om te gamen en te vergeten

                Tops vind ik wel het leukste sfeertje hebben maar als ik veel wiet moet halen ga ik naar de aktama
                Last edited by paako; 2 January 2010, 18:00.

                Comment


                  #9
                  Re: coffeeshops Den Helder

                  Beste shoppa topsss

                  Comment


                    #10
                    Re: coffeeshops Den Helder

                    naar tops geweest ...super de max als belg... uw identiteitskaart niet te moeten tonen
                    alles nice daar ...lekkere amnesia gehaald en paar dagen later ook bij tops budha gaan halen en t'bizla ....
                    moet wel zeggen dat de amnesia lekkerder was voor een goedkopere prijs van een euro ... mmmm
                    tops ...you know what to do !!!

                    Comment


                      #11
                      Re: coffeeshops Den Helder

                      Heeft tops nog steeds de black widow in het assortiment??
                      In me vroegere dagen weleens speciaal naar tops gereden(3 uur) voor 5 grammetjes black widow maar wat een heerlijk wietje was dat toen der tijd.

                      Ben er al een paar jaar niet meer geweest maar ook hun pure voorgedraaide jointjes waren toppie

                      Comment


                        #12
                        Re: coffeeshops Den Helder

                        Tops:
                        Goede shop, goede kaart, wel wat duur maar heb je wel wat.
                        Als je rustig wil zitten absoluut hier gaan, sfeer is fantastisch, ook zomers in de tuin erachter.

                        Aktama:
                        Heerlijke Diesel Crystal, aardige verkoper en je krijgt best veel.
                        Rest van de wiet en hasj ook erg lekker.

                        Tsjakka:
                        Snelle shop, polm/superpolm smaakt prima voor de prijs.

                        Kan niet wachten tot tsjakka weer open gaat

                        Comment


                          #13
                          Re: coffeeshops Den Helder

                          De tijden veranderen in den helder ook vaak, momenteel vind ik:

                          Tops: sfeer en service is gewoon goed, beste in den helder.. maar 13 en 14 euro per gram voor een doodgewone amnesia of cheese, vragen ze zelfs in amsterdam niet meer. Tops heeft wel altijd kwaliteit, maar amnesia vind je in dezelfde straat voor 10 en 8 euro per gram.

                          Aktama: de sfeer zijn ze aan het verbeteren, altijd aardige service.. je kan hier per euro halen als je daar behoefte aan hebt.. topamnesia voor 10 eu per gram.. Diesel voor 8 eu, erg goede wiet.. Hasj hebben ze altijd wel een leuke aanbieding.

                          Tjakka: donker en het minst gezellig, wel redelijk goede amnesia voor 8eu per gram, die loopt daar het hardst.. verder ook goede aanbiedingen met hasj.

                          Comment


                            #14
                            Re: coffeeshops Den Helder

                            hoi zag dat je in den helder woont woon er zelf ook

                            Comment


                              #15
                              Smaak is belangrijk

                              Comment

                              Bezig...
                              X