Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

    Korting op 420shop
    Weet niet of ik sensemila wel goed heb geschreven maar goed. Ik kom al een tijdje bij de Willie Wortel en ben nog steeds tevreden. Ze zijn daar erg vriendelijk. Als je er vaker komt dan kennen ze je ook echt. Kreeg laatst nog een high five.

    Ze hebben:

    Amnesia voor 13 Euro per gram
    White widow Voor 8,50 euro per gram
    Powerplant voor 8,00 euro per gram
    en Willie's choice voor 6 euro per gram

    Ik heb willie's choice nog nooit geprobeerd maar hij schijnt wel redelijk te zijn. De Amnesia is super. Maar wel redelijk duur maar dat is een normale prijs voor Amnesia geloof ik.
    De white widow is super. Hele goede wiet, Als je die neemt heb je een grote kans dat er word gezegt: "Goede Keus." Dan is het een hele goeie kweek geweest. Laatst proefde het een beetje naar Haze en was ook flink sterk.
    De powerplant is ook een aanrader. Laatste paar keer dat ik die haalde was het een zeer compact wietje, en verbaasde je je steeds weer als je je grinder open deed. En het gevolg is natuurlijk dat je helemaal knetter bent.

    Wat ook chill is aan deze shop is dat als je 5 gram haalt dat je dan maar voor 4 gram hoeft te betalen. =D

    Ik vind dit een van de beste shops. De Keywest is wel wat beter vind ik maar ik kom toch het meest in deze shop.

    #2
    Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

    hee noble is dit de willi wortel bij het station in de buurt want ik kom ook wel is bij willi wortel echt een goeie shop wel duur maar kwaliteit super
    Schutto In tha house

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

      Oorspronkelijk geplaatst door emiel_s View Post
      hee noble is dit de willi wortel bij het station in de buurt want ik kom ook wel is bij willi wortel echt een goeie shop wel duur maar kwaliteit super
      Dit is die op het houtplein. Die op het station is ook goed maar dat is de sativa geloof ik. Er zit er ook nog een ergens in de stad geloof ik. Dat is de indica.

      Excuses voor de late reply.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

        Even een klein update desondanks ik niet de eigenaar van dit topic bent maar het wietmenu hierboven is veroudert dus vernieuw ik em even

        1. Amnesia - 12,- per gram
        2. Sage - 11,- per gram (grote aanrader)
        3. Blueberry cheese - 11,- (erg lekker van smaak)
        4. White Widow 9,- (verschilt nog wel is van kwaliteit , laatst had ik ongelofelijk mooie toppen spierwit van de kristallen en een paar dagen later wat kleine bruine topjes..)
        5. Willie's Choise 8,50 per gram ( Altijd een aangename verrassing )

        Verder wil ik wel even zeggen dat het meeste personeel uitermate vriendelijk is en altijd hun best doet om jou een lekker wietje mee te geven en als ze de tijd hebben een goed gesprek

        Groetjes en Smoke'ze , Delarie
        Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

          Ik citeer van Noble: ''Wat ook chill is aan deze shop is dat als je 5 gram haalt dat je dan maar voor 4 gram hoeft te betalen. =D''



          Ik wou dat de shop bij mij in de buurt dat had, gewoon een grammetje gratis

          gr
          Last edited by miljow; 20 August 2011, 15:26.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

            Er zijn 3 Willie Wortel Coffeeshops: Sensimilla op het Houtplein, groot van opzet, pooltafels, tafelvoetbal en veel zitplaatsen en natuurlijk altijd voetbal op de televisie. De Sativa zit aan de Kruisstraat vlak bij het station. Kleine gezellige shop op weg naar het centrum en de derde is de Indica aan de Koudenhorn. Een zeer relaxte en gezellige shop aan het mooie Spaarne. Bij de WW staat de prijs/kwaliteit verhouding hoog in het vaandel en de wietjes zijn aanraders Personeel is er betrokken en weet je ook veel te vertellen over wat ze verkopen... Aanrader dus als je een keertje Haarlem komt bezoeken

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

              En toch is de birdy gezelliger. .
              Zeker wat personeel betreft!


              Smookse

              ---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:28 ----------

              En voor beste wiet rij je doorgaans naar de sandman..

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

                De sandman? Ben je wel helemaal lekker?

                Ik ga er alleen heen omdat het 2 minuten fietsen is, maar ik fiets toch vaak ook een paar km om zodat ik NIET naar de sandman hoef. Personeel weet niet eens wat groeten is, wiet komt in gesealde plastic zakjes (???) en er is keuze uit 2 soorten wiet. Sfeer is er niet daar, nooit zo'n slechte shop in m'n leven meegemaakt!

                De willie's zijn veeeeeeel chiller; grammetje gratis, personeel kijkt je aan en praat tegen je, goede kwaliteit!

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

                  Stoevertjes zijn het hier bijna allemaal.. Blablablabla.. (Vanuit boeren perspectief gezien..)
                  Sandman heeft idd maar 2 soortjes.. Altijd focking briljant dat wel, en je draait er een behoorlijk aantal uit..
                  Willie is goeie shit maar wel 1,5 jointje ammie voor een tientje.. Dan liever t geyle no-name hazeje van de sandman, waar t idd alles behalve gezellige sfeer is..

                  Smookse

                  Comment


                    #10
                    Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

                    ik vind deze willie ook de chillste shop van Haarlem! goeie wiet en niet te duur. De Lounge is ook niet verkeerd trouwens

                    Comment


                      #11
                      Re: Coffeeshop Willie Wortel Sensemila te Haarlem

                      Her kwam ik altijd toen ik daar op school zat, lekker hangen in die treinbankjes, Lekkere wiet en goed personeel

                      Comment

                      Bezig...
                      X