Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Alkmaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshops in Alkmaar

    genoeg soortjes moet je zelf zien heh mwa de reden is dat ze zo weinig hebben komt omdat de steppin out das de shop bij de molen van piet in de buurt is gesloten voor 4-6 maanden ofzo dus de smokers gaan andere shops zoeken om leeg te trekken goed voor de coffeeshops slecht als je door de regen ben heen gefietsd voor net dat ene wietje heh
    Schutto In tha house

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshops in Alkmaar

      Zelf vind ik Anytime te duur sinds ze bij het scarlo wegzijn, ik woon niet meer in Alkmaar maar als ik daar ben dan bij hightime ff snel wiet halen, beste prijs/kwaliteitverhouding van alkmaar. Stepping geeft weinig en de bigtops is steeds iets anders

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshops in Alkmaar

        Oorspronkelijk geplaatst door KARILU35 View Post
        Hallo Kaaswiet rokers!
        Ik ben op zoek naar iemand uit Any time in de jaren 90??

        Wat zoek je?

        Comment


        • Blowa
          Blowa commented
          Editing a comment
          Ik gok Noorderlight (Original)

        #19
        Hier wat info over de shops in Alkmaar, zag dat veel info wel accuraat was, maar ook outdated. Van beter naar slecht.

        1. De brug: Alleen de eigenaar is veranderd, voor de rest is vrijveel het zelfde. Goed om te zitten. Weinig wiet met middelmatige kwaliteit voor veel geld. Ze zijn wel gestopt met de acties en stickertjes. (Helaas)

        2. Anytime: Vrijveel het zelfde, alleen is vapen nu normaal en er zijn er dus geen lesjes meer te volgen. Een korte uitleg hoogstens. Je kan zelfs twee euro wiet of hasj halen. Kwaliteit is erg slap. Doen als of het biologisch is. Wat ik dan weer slap vind. 16 euro voor belabberde haze vragen vind ik gewoon een rot streek. In Amsterdam kan ik voor 8,50 een gram goede haze halen.

        3. High times: Ze hebben verbouwd, ziet er nu een stuk netter uit. Paar keer geweest nu, zitten was prima te doen. De wiet lijkt als of het door twee spelende broertjes gegroeid is die nog een lange weg te gaan hebben ( misschien eens dit forum aan ze door pasen..) Wat mij verraste was dat ze White Haze hadden, die ik vorig jaar ook had staan. Niet zo een super strain. Wel nog steeds beter gevulde zakken dan ergens anders in Alkmaar.

        4. Zero Zero: Maatje zegt: Ja die en die Haze bij de zero, je moet het proberen het is de beste van Alkmaar. Ik er heen,, pff nog steeds zo een rare sfeer.. Ik die shit gekocht en gauw weer weg,, kom thuis rook er wat van.. Bleh. Daarna niet meer geweest. Wil me er graag goed door voelen. Die wiet heeft bij mij thuis, tijden gelegen in een doosje, en geloof mij,, normaal rook ik alles gelijk op. Ha!

        5. Steppin out: Ik ben een van die figuren die Voetbal praatjes niet waarderen kan. Ik kom daarom niet hier. Haha nee grapje het is gewoon nooit mijn plek geweest.

        Mijn favoriet? De achtertuin. Of eentje in Amsterdam. Want in Alkmaar lijken ze met hun reet in hun hoofd te zitten, de cannabis en hasj is deprimerend. Worden veel dingen verkocht onder niet de juiste namen, en wat ze er voor vragen is om te schamen, Alkmaar zou toeristen kunnen trekken dmv dit groepje ondernemers maar nu doen ze het tegen over gestelde.
        Last edited by Blowa; 1 May 2017, 22:20.
        Probeer je eens in te leven in het plantje!

        - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

        Comment

        Bezig...
        X