Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste shop in Enschede?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Beste shop in Enschede?

    denk dat analoog zoeken nog sneller gaat ook P, zal wel in de binnenstad zitten dus mooi oldskool fietsn
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #17
      Re: Beste shop in Enschede?

      Die zadenwinkel die jij bedoelt heet the seed company hij zit inderdaad in de stad.

      Comment


        #18
        Re: Beste shop in Enschede?

        Miami, zeker weten
        beste prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding en je kunt er chill zitten.
        Alleen jammer dat ze geen 10tjes meer verkopen.

        Comment


          #19
          Re: Beste shop in Enschede?

          Ik ga bijna alleen naar de Sharon, vooral voor de Santa Maria en Amnesia.
          Beide prima wietjes en de kwaliteit is vrij constant, hoewel ik gister toch best veel takjes in mijn zakje Santa kreeg.

          Comment


            #20
            Re: Beste shop in Enschede?

            Beter Haze halen in Rokade (hengelo) Top!!

            Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

            Comment


              #21
              Re: Beste shop in Enschede?

              Ik kwam pas ergens een recente review tegen van The Edge :

              The edge, de shop waar je door 3 turken smerig word aangekeken tot ze de deur achter je dicht gooien wanneer je naar buiten loopt.
              Hier heb je als blanke weinig te zoeken, tenzij je blond bent en tieten hebt.


              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Re: Beste shop in Enschede?

                Ja dat stond bij het filmpje op dumpert.nl van die Duitse jongen die helemaal door het lint ging omdat hem de toegang werd ontzegd.

                Comment


                  #23
                  Re: Beste shop in Enschede?

                  Yeah, daar was dat.
                  Is die zaak zo achteruit gegaan dan ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #24
                    Re: Beste shop in Enschede?

                    Geen idee, ben er al jaren niet meer geweest.
                    Woonde er vroeger schuin boven, en herken dit tafereel niet echt.

                    Comment


                      #25
                      Re: Beste shop in Enschede?

                      Ik heb gehoord dat je bij de mix en misschien ook de edge skuff kon kopen voor iets van acht euro de gram.
                      Kan iemand dat bevestigen?

                      Comment


                        #26
                        Re: Beste shop in Enschede?

                        The Edge vind ik maar niks

                        De beste shop in twente is nog altijd THE MIX
                        lekker zitten veel wiet keuze en uitgeroepen als beste in Enschede

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Ik kwam pas ergens een recente review tegen van The Edge :

                        The edge, de shop waar je door 3 turken smerig word aangekeken tot ze de deur achter je dicht gooien wanneer je naar buiten loopt.
                        Hier heb je als blanke weinig te zoeken, tenzij je blond bent en tieten hebt.


                        Ja ja alleen voor Turk of Duitse toeristen haha ik ken ze
                        Ga gewoon naar The Mix

                        Comment


                        • Pluk
                          Pluk commented
                          Editing a comment
                          Haha ondertussen 2019 en the edge is nog steeds niets verandert

                        #27
                        Om maar even dit weer omhoog te bumpen. Bij de Sharon hebben ze sinds een klein tijdje een heel fijne Black Special hasj voor 11 euri. Rol je gemakkelijk sliertjes van, zeker een aanrader!

                        Comment


                          #28
                          Als local vind ik de beste shop in Eanske toch echt wel Sharon, moet wel zeggen dat ik daar wel het liefste wiet haal. De hasj is lekker hoor, maar je kan elders ook goeie hasj voor minder krijgen.
                          Hasj haal ik het meeste bij miami, wiet wegen ze niet, hasj wel. En je hebt er altijd nog de 5 gram v/d prijs van 4 deal. En als ik weer eens door Hengelo kom haal ik graag hasj bij Rokade, prijs/kwaliteit is daar imo het beste.
                          Wanneer ik echt een keer iets anders wil roken haal ik iets bij Thunderbird. Qua prijs/kwaliteit toch echt wel de beste van Enschede. Dit is de enige shop in Enschede waar het menu veel veranderd, ze verkopen (dan wel met een rare naam) je oude vertrouwde Nederwietjes, en af en toe hebben ze ook o.a Cali wietjes, maar dan ipv 30 de gram, gewoon van 9t/m14 de gram.

                          Maar als ik echt moet kiezen, Niks gaat boven Sharon.

                          Comment


                            #29

                            Comment

                            Bezig...
                            X