Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste shop in Enschede?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste shop in Enschede?

    Korting op 420shop
    Ik zelf ga eigenlijk altijd maar Sharon maar soms naar de molen omdat Sharon om 22:00 uur dichtgaat maar ik vind eigenlijk sowieso dat het aanbod in t oosten te beperkt is en ik zou ook graag een keurmerk zien geloof dat ze dat in t westen wel hebben
    Pz

    #2
    Re: Beste shop in Enschede?

    De Molen ken ik wel maar is nou niet echt een goede shop, er komen met name veel toeristen omdat De Molen aan een grote doorgaande straat zit en dus voor toeristen makkelijk te vinden is.
    Sharon ken ik niet zo goed, ben er maar 1 keer geweest. In het centrum van Enschede zitten een aantal shops die mijn voorkeur hebben, dat zijn: The Edge en de Mix.

    In Hengelo zitten ook een paar shopjes, 1 waar je ook met de pin kan betalen en dat is wel prettig. Maar alle shops in Hengelo hebben een probleem met hun aanbod en de kwaliteit. Het aanbod is enorm wisselend en de wiet die in Enschede word verkocht is in Hengelo weer niet te krijgen en andersom. Enschede heeft een consistente kwaliteit en Hengelo juist niet, daar moet je goed kijken wat koopt.

    Comment


      #3
      Re: Beste shop in Enschede?

      Ik denk dat je wel mag stellen dat Sharon,De Mix,en Miami toch wel behoren tot de betere shops in Enschede als het gaat om de kwaliteit/prijs verhouding van je rokertje.

      Comment


        #4
        Re: Beste shop in Enschede?

        De Mix is inderdaad wel goed maar ik vind die shop niet echt uitnodigend om even lekker plaats te nemen om te roken... het is meer een in en uitloop van klanten daar.

        Comment


          #5
          Re: Beste shop in Enschede?

          Helemaal mee eens omtrend de mix er is ook niet een bar ofzo waar je kan halen tenminste was wel altijd loopt een of andere shopdealer en daar kun je je weed kopen,ben ik niet zo kapot evenals de edge, voor mij is Sharon toch t best hier
          maar wat ik zeg kzou graag beter aanbod en keurmerk zien zou de kwaliteit verhogen
          Pz

          Comment


            #6
            Re: Beste shop in Enschede?

            Ben in verleden wel eens bij Sharon geweest, wiet is wel ok maar nee niet mijn shop.
            The Edge, matige wiet en klantvriendelijkheid zit niet bij de prijs in.
            De Molen is voor mensen die te lui zijn om het centrum in te fietsen, wiet vind ik krap voldoende.
            Laatste tijd kom ik eigenlijk alleen bij Mix, goede wiet en wel vriendelijke lui daar.
            Last edited by luhoe; 18 October 2010, 20:37.
            Autoflowers 2016

            Comment


              #7
              Re: Beste shop in Enschede?

              je hebt noch black sea, the edge maar voor mij idd ook Miami de beste shop...en om gezellig nog eens een koffie te pakken is de mix wel leuk.

              Comment


                #8
                Re: Beste shop in Enschede?

                mix is chill idd, kan je ook relaxed zitten met lui die niet blowen, of 'n snel espressootje aan de bar ofzo.

                Gabriella is er ook nog, handig voor afhalen maar moet je wel op de fiets zijn op zaterdag
                Thunderbird is ook open, maar of dat nou regelmatig is...tijd niet geweest

                jammer van yinyang, blackpool, peterbar, marmara en natuurlijk atak om dr es 'n paar te noemen...
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Beste shop in Enschede?

                      ik vind de edge altijd erg relaxt, daarna zou ik voor de molen gaan. Vind zelf grasshopper ook een relaxte shop alleen dat is weer glanerbrug.

                      Comment


                        #12
                        Re: Beste shop in Enschede?

                        Hoe is het aanbod in the Edge en de Grasshopper Rookeenblunt ?
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Re: Beste shop in Enschede?

                          Allereerst moeten we stellen of het gaat om een shop die goed geeft. Of een shop met goede kwaliteit wiet Of een shop wat je goed kunt chillen en smoken. Verschilt nog al.

                          Zowiezo zou ik geen wiet halen in de shop in Enschede omdat het erg afgesteld is op toerisme.

                          Wil je dan toch goede kwaliteit wiet halen, ga dan naar de mix. Hebben ze lekkere orange. En nice price White widdow 1,4g - 10eurie

                          Als je wilt chillen, tja.. elke shop heeft zo zijn voordelen. Vind consumpties beter bij de mix.. bij de edge kun je poolen.

                          Zijn denk ik wel de 2 betere shops. Sharon mag er ook nog wel wezen.. De molen daar in tegen is echt schoojer zooi. (wat wil je naast een afkickkliniek)

                          _____
                          Als antwoord op je vraag, moreweed:
                          De edge kom ik niet vaak, dus dat weet ik niet. Grasshopper daarintegen, ben ik echt geen fan van. Aanbod is zo'n beetje: .. cheap ass PP - nog cheap 'asserigere' XW (wasdat?) - Silver Haze (voor 11,50!!) en nog wat matige hasj.

                          Naast het gebouw van grasshoper kun je tegenwoordig boven chillen. Jointjes roken, poolen, loungen enzo.. Das wel chill.
                          Last edited by TGreenFingers; 25 March 2011, 23:53.

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: Beste shop in Enschede?

                              er is nu ook een zaadshop....
                              Ze zouden een site hebben....wil m graag spammen....
                              maar ik google Enschede en Seeds of seeds shop....
                              maar niets te vinden....dus das niet zo cool.... hoop dat ik die site toch nog vind...
                              1 P'z

                              Comment

                              Bezig...
                              X