Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje "hasj kopen"in Enschede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rondje "hasj kopen"in Enschede

    Korting op 420shop
    Goed, officieel ben ik al maanden gestopt met blowen, bij deze een korte beschrijving van wat ik tegen kwam bij de regelbevestigende uitzondering op dat gestopt zijn.

    Coffeeshop Gabriella :
    - "supermaroc" : keihard balletje wat na geduldige bewerking wel tot een rookbaar geheel valt te smeden. Dat "super-" mag wel weg wat mij betreft.
    - "caramello" : volgens een van de barheren omwille van verwerkbaarheid een betere keus dan voorgaande. Bedenkelijk advies maar redelijk stukje stuff, beter dan het "superspul". Ook duurder trouwens (10/g)

    Coffeeshop Miami :
    - "Hia" : zoals al in een eerder topic over Miami gesteld is dit dezelfde hasj die voorheen cobra werd genoemd. Persoonlijk vind ik het het beste wat in Enschede aan hasj verkocht wordt. Komt me over als een 2e zeef blond marocje, helaas heb ik geen goed vergelijkingsmateriaal meer gezien in jaren.

    Coffeeshop de Mix
    - "caramello" : Volgens de dealers aldaar het beste van wat ze hebben. Inderdaad buigzaam als harde caramel maar helaas rookt het ook zo > een lichte teleurstelling. Voorheen werd hier redelijk tot goede kwaliteit verkocht, helaas nooit meer zoals in coffeeshop Marmara (naar ik meen van dezelfde club echter al jaren gesloten en inmiddels ook afgebroken). Pluspunt van de Mix : een van de heren achter de bar maakt uitstekende espresso's!

    Coffeeshop "de Molen"
    ook hier een "hia", sterk gelijkend op de "caramello" van "de mix". Er schijnt een betere variant verkrijgbaar te zijn voor intimi echter ben ikzelf al te lang uit de "business" om daar nog tot gerekend te kunnen worden.

    Uit ballorigheid en onvrede (als je dan toch uitzonderingen maakt, doe het dan goed!) van een werktripje Amsterdam een deugd gemaakt en daar bij een van de Kadinsky-shopjes (uit 't hoofd zijn het er drie, degene die ik nog steeds graag bezoek zit aan de roosmarijnsteeg vlak achter de Atheneum boekhandel in een zijstraatje van de nieuwezijds) een stukje hasj gehaald wat ook de naam "caramello" droeg > het verschil met Enschede had niet groter kunnen zijn > De conducteur van de trein werd wat pissig omdat ik steeds koffie bij hem bestelde, prompt op het verkeerde station uitgestapt en maar liefst 3 hele regels kunnen onthouden van een boek van pak 'm beet 200 pagina's. Ondanks dit kleine feestje zal de volgende uitzondering zich beperken tot wiet, uit eigen tuin wel te verstaan. Wat heerlijk toch dat die autoflowertjes zo snel groeien

    ter info
    Last edited by moreweed; 10 February 2011, 23:22.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Re: Rondje "hasj kopen"in Enschede

    Ghehe Sharon overgeslagen? Dat is de enige shop waar ik eigenlijk heenga, de santa Maria is erg nijs... Maar wat mij betreft kom ik er nooit meer.... Alleen nog maar eigen stash... En dat tripje Amsterdam wil ik ook nog Es doen...leuk report hoewel ik zelfs niet zo van de hasj ben alleen m'n low budget ijswater hasj dan...
    Pz

    Comment


      #3
      Re: Rondje "hasj kopen"in Enschede

      P : van Sharon weet ik dat hun hashkeus erg gericht is op de Duitse bezoeker > oftewel een marocje van bedenkelijke kwaliteit en iets zwartigs (Nepal of Afghaan), vaak wel redelijk. In sommige gevallen kan je daar vragen naar iets speciaals wat dan uit een stiekem verstophoekje komt. Dit alleen voor mensen die daar regelmatig komen of bekend zijn met het personeel.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Rondje "hasj kopen"in Enschede

        Ik fix wel een keertje ijswater hasj voor je... komt goed
        Pz

        Comment


          #5
          Re: Rondje "hasj kopen"in Enschede

          keep me informed
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...
          X