Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshop in Kampen: 't Keldertje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshop in Kampen: 't Keldertje

    Korting op 420shop
    Ik hoorde over een nieuwe shop in Kampen.
    De shop zelf bestond al 20/25 jaar(illegaal). in de oude binnenstad van kampen.
    Sinds een paar maanden hebben ze een vergunning en een pand in het centrum.

    Het schijnt een leuke shop te zijn met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Ik ga er deze week even kijken.

    Verslag volgt later deze week

    #2
    Re: coffeeshop in Kampen: 't Keldertje

    Ben benieuwd naar de soortjes

    Gr Fender

    Comment


      #3
      Re: coffeeshop in Kampen: 't Keldertje

      HEH, 't Keldertje zit ook in delft!
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: coffeeshop in Kampen: 't Keldertje

        Lo
        de nieuwe regels in de Coffeeshop in kampen bevallen mij niet,
        ten 1e moet je een lidmaatschappas hebben om wiet/hasj te kunnen halen , waarvoor je een foto moet laten maken door het barpersoneel....
        dan kan je beter doorgaan naar Zwolle voor een lekker wietje uit de Binnenhof of de Tulp.

        mass

        Comment


          #5
          Re: coffeeshop in Kampen: 't Keldertje

          Misty is lekker!!

          Comment


            #6


            ---------- Post added at 17:18 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

            even een aanvulling op het bericht hier boven:

            het pasjes systeem is in het leven geroepen door de gemeente Kampen.
            Zij willen weten hoeveel mensen uit de gemeente Kampen softdrugs nuttigen zodat zij over 5 jaar goed kunnen beoordelen of er een shop nodig is in kampen.

            dit houd in dat de shop alleen bij houd of je uit kampen komt of niet.

            Comment


              #7
              Re: coffeeshop in Kampen: 't Keldertje

              Die shop is wel nodig Kampen staat voor buitenstaanders bekent als overwegend zwaar christelijk en vroom. De realiteit is heel anders.

              Ik ben ook lid van deze shop (niet woonachtig in Kampen). Parkeren is inderdaad een beetje een probleem. Maar de prijzen en de wiet zijn daarentegen de moeite waard.


              Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

              Comment


                #8
                "Het keldertje"

                na alle zonneschijn kan t niet anders dat er ook regen komt ..

                na 2 jaar nu in kampen te wonen vanuit amsterdam durf ik toch wel te zeggen dat t hoog tijd word dat er naast t keldertje nog een shop word geopend .


                Het agwegen van de wiet deugt van geen kant , als je het na weegd kom je ruim 0,2 gram te kort per gram .

                vraag om bijvoorbeeld C5 ( vrouwtje haalt t op ) krijgt zonder pardon andere wiet als bubble

                halve zakjes ( goede vriendin van ons is een voormalig werkneemster bij "t keldertje" ) DIE LEGDE EVEN FIJN UIT DAT HET DAAR DE NORMAALSTE ZAAK VAN DE WERELD IS dat het personeel snoept van de zakjes voor eigen gebruik....​​​​.

                klein aandachtspuntje * als ik betaal voor bijv 25
                ​​​​​​euro dan wil ik voor 25 euro niet voor 18 !!

                25 euro haze bijv ? Onmogelijk hier heb je twee zakjes van een tientje want wij zijn te lui om op de gram af te wegen voor onze klanten ...

                misschien ook eens verder kijken dan alleen vloei en tip verkopen en de 0,50 cent grinders , gezien jullie helaas DE ENIGE zijn zouden wij als klanten het op prijs stellen dat jullie ook grinders ecetra verkopen ..

                openings tijden jongens hoe christelijk t ook is intresseerd me weinig laten we nou eens normale tijden handteren en ook de ZONDAG eens OPEN gaan.


                keldertje alsjeblieft ga eens netjes te werk en kap er anders gewoon mee ..


                Last edited by Geenstijlhoor; 27 April 2017, 18:13.

                Comment

                Bezig...
                X