Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Deventer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops in Deventer

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Is er iemand op dit forum ooit in de Coffeeshop International geweest?
    De Maya is gesloten en voor 5 gram naar Deventer heen en weer kan er niet uit. Normaal haalde ik altijd Northern Lights / Moonshine bij de Maya en Edelwise of Silver Haze bij de Blikken Deur..
    De bulls verkoopt White widow als "aanbieding haze" voor 10 de gram om vervolgens de haze als amnesia haze te verkopen voor 12,50.. dus die oplichters moet ik niet zo, heb afgelopen woensdag 3 gram white widow en 2 gram haze gehaald. Ik kon het verschil niet zien, proeven of ruiken en ik blow toch al zeker 10 jaar dus het verschil tussen kattenpis en citrusbloemetjes ken ik echt wel!

    Dus met de Maya uit de running, en de Bulls die mensen op aan het lichten is ging ik op zoek naar alternatieven. Vandaar mijn vraag, coffeeshop "shop" ook wel bekend als de international.

    #2
    Re: Coffeeshops in Deventer

    Hahaha. De bullseye in Deventer is inderdaad een vieze oplichter. Maar wat ik niet snap als jij al tien jaar blowd waarom jij in de international komt. Slechtste wiet,service,en locatie. Wordt door heel Deventer geboycot. Heel jammer dat de Maya dicht is. Een geweldige vrouw, die haar shop met zeer kwalitatieve wietjes liet draaien. Als vervanger raad ik in Deventer de Blikken Deur aan. Nette bediening, bijzonder mooi en groot, maar vooral een goede prijs kwaliteit verhouding. De aanrader in Deventer is op dit moment dus de Blikken Deur. En ja, ze hebben daar gevaarlijke haze.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Laat me je de belangrijkste reden vertellen om niet naar de bullseye toe te gaan: omdat de eigenaar ( ik weet niet of ik namen mag noemen) nauwe contacten onderhoudt met de politie.
    Oftewel in vaktermen gewoon een landverrader is!!!

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshops in Deventer

      vind de bulls ook niet zo heel geweldig eigenlijk, ik denk ik ga daar eens vragen of ze een soortje hebben met een hoog percentage sativa omdat wij die high meer prefereren dan de keiharde stone..
      die kerel keek me aan alsof hij vuur zag branden om vervolgens te zeggen dat ze geen sativa hebben..
      en ik zag een klant voor mij die hetzelfde kreeg als ik, terwijl ik toen vroeg om haze.. ik had niet de indruk dat deze meneer voor mij om haze had gevraagd, wat ook weer de twijfels geeft over de echtheid van de verkochte waren..

      Comment


        #4
        Fijnste shops in Deventer toch wel Blikken Deur (Silver Haze knalt er echt in...mmmmm) en De Kikker (Goeie wiet en top personeel)

        grtz KAYA
        HOME WEED HOME

        Comment


          #5
          Vorige week in deventer geweest, helaas is de kikker inmiddels gesloten

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door mrrelaxed View Post
            Vorige week in deventer geweest, helaas is de kikker inmiddels gesloten
            Klopt idd al tijdje dicht.. Maar was mijn inziens niet echt bijzonder. Heb ze allemaal al meerdere keren getest maar niemand haalt het bij de blikkendeur. (m'n favo is edelweiss daar)
            Er tegenover zit 3en smartshoppie.. Zeker het proberen eens waard al is het alleen al om de eigenaren! Prachtig volk met verstand van zaken.

            Comment

            Bezig...
            X