Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

heeft niemand een review over hengelo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    heeft niemand een review over hengelo?

    Korting op 420shop
    dat er geen reviews zijn over moby dick, happy days en roccade in hengelo, vaag

    #2
    Re: heeft niemand een review over hengelo?

    Doe d'r wat aan als je je eraan stoort zou ik zeggen.
    Even een kort verslag over de happy days in Arnhem, vast niet te vergelijken maar toch.
    De Happy days is een kutshop

    Comment


      #3
      Re: heeft niemand een review over hengelo?

      Hoi tukker64, zou leuk zijn moest je zelf een revieuw schrijven

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: heeft niemand een review over hengelo?

        Ik ben wel eens in roccade geweest toen ik nog in enschede woonde. Opzich een relaxte shop, maarja wat wil je in zon gat van henglo, de wiet weet ik nog wel, zater veel bladerren en takken in. Kan er geen officieel raport overschrijven want het is al weer even geleden dat ik er ben geweest :d
        brabantse nachten zijn lang

        Comment


          #5
          Re: heeft niemand een review over hengelo?

          Rokade is een goede shop, waar de kwaliteit eigenlijk altijd wel goed is.
          Het is niet echt een super gezellige shop, eigenlijk is het halen en weer weg.
          Moby dick is een super gezellige shop, maar de kwaliteit is er niet constant.
          Happy days...... Ik hou er niet van, een gespannen sweertje, het personeel niet echt geschikt.
          mijn persoonlijke top 3 in hengelo
          1: Rokade: goede kwalitijd, leuk personeel en sociaal (gratis vloei en tip boven 20 euro)
          2: Moby dick: erg gezellig, mooie shop, goed personeel, kwaliteit niet altijd goed.
          3: Happy days: regelmatig goede wiet, gespannen sweertje, slecht personeel, regelmatig door gemeente gesloten.

          Dit zijn mijn ervaringen met deze shops
          Last edited by minopino; 9 September 2009, 10:48.

          Comment


            #6
            Re: heeft niemand een review over hengelo?

            jep woon dr
            happy en moby zijn te doen ma beste is rokade
            ma haal mn weed liever elders in deventer bijv wa ik werk

            oh en chris mn aansteker is leeg regel ff nieuwe

            reviews over deventer komen nog ben daar nog niet overal geweest
            dus mooi nog wat t e doen hehe

            Comment


              #7
              Re: heeft niemand een review over hengelo?

              Hengelo kutstad.....
              Enschede is beter sorry kon t niet laten
              Hengelose shops waren wel langer open trouwens weet niet of dat nog zo is
              Rokade was altijd een fijne shop met goeie weed
              Last edited by Floeperd; 23 July 2010, 21:30.

              Comment


                #8
                Re: heeft niemand een review over hengelo?

                Rokade is wel een prettige shop, en het is fijn dat je er kan pinnen. Dat kan nergens anders voor zover bij mij bekend, ook in Enschede heb ik nooit ergens kunnen pinnen.
                Happy days en Moby kan ik niet uit elkaar houden. Volgens mij als je voor de panden staat en naar binnen kijkt zit de Moby Dick links van de 2, die is goed en de kwaliteit is ook nagenoeg altijd goed. De rechter shop, Happy Days vind ik erg donker en een beetje aggressief qua sfeer. Ook de wiet is erg slecht. Heb er een keer op aanraden van de dame achter de balie een gram Edelweiss gekocht en die was echt ontzettend smerig en het effect.... nouja er was geen effect eigenlijk (na een halve gram).

                Deze mening baseer ik natuurlijk niet op een eenmalig bezoek, ben er wel vaker geweest maar bij de Happy Days kom ik niet meer dat staat voor mij vast.

                Comment


                  #9
                  Re: heeft niemand een review over hengelo?

                  Sluit me helemaal aan bij de mening van Kami en maxican.
                  Kom al jaren bij Rokade en de kwaliteit is 99% van de gevallen altijd goed,en idd het personeel is er ook klantvriendelijk .
                  In tegenstelling tot happy days waar ze je rustig 2 euro voor een pakje vloei laten betalen als je 5 gram hebt gehaald,en je vervolgens ook nog bijna dood kijken als je er een jointje zit te draaien.
                  Nou dan heb je het als shop niet echt goed begrepen.

                  Comment


                    #10
                    Re: heeft niemand een review over hengelo?

                    Maxican, ik denk dat je het juist andersom bedoelt. als je er recht voor staat is happy de linker van de 2 & happy heeft nooit edelweis verkocht

                    Comment


                      #11
                      Re: heeft niemand een review over hengelo?

                      Als ik soms in Hengelo kom bevind ik mij meestal bij de Happy Days of de Rokade. De Moby dick is inderdaad een vage shop, er hangt een grimmig sfeertje en de wiet is er niet top. Had er een keertje een wietje gehaald, bleek het buitenwiet te zijn waar je amper wat van voelt na een goede gram weg gerookt te hebben.

                      De Happy Days heeft goede Silver Haze & Bubblegumm, leuke shop trouwens.
                      Greetz

                      Comment


                        #12
                        Re: heeft niemand een review over hengelo?

                        ik ge regelmatig naar roccade in hengelo.beter dan wat in almelo te koop is

                        Comment


                          #13
                          Re: heeft niemand een review over hengelo?

                          Je kan nu in Enschede ook pinnen bij Sharon !

                          Comment


                            #14
                            Re: heeft niemand een review over hengelo?

                            Rokky is gewoon vies ...mobi en happy een beetje stoffig.
                            Last edited by Robudt; 30 March 2016, 04:57. Reden: Te beledigend

                            Comment


                              #15
                              Re: heeft niemand een review over hengelo?

                              hengelo hengelo geen mens die daar werkt ze doen alleen wat voor de show hengelo hengelo
                              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                              Comment

                              Bezig...
                              X