Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshop miami Enschede

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshop miami Enschede

    Korting op 420shop
    Relaxed shoppie in het centrum, veel vaste (afhaal) klanten wat iets zou moeten zeggen over de mainstream kwaliteit. Ikzelf haal er meestal stuff (cobra, blond marocje met een prima prijs/kwaliteit verhouding). Niks voorverpakt, alles mag begluurd worden, al is de rij achter je dan wel meteen wat onrustig...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Re: coffeeshop miami Enschede

    Update : kredietcrisis komt blijkbaar ook terug in de shops...

    Wat tot voor kort "cobra" genoemd werd is gepromoveerd tot "hia" , absoluut dezelfde hasj (door meerdere personen beoordeeld) maar dus met "nieuwe" naam en een bijbehorend prijskaartje ad € 10,- /gram. Da's een prijsstijging van 33%.
    Wiet is naar het schijnt hetzelfde gebleven, dat koop ik daar nooit...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: coffeeshop miami Enschede

        Je hebt natuurlijk gelijk Xtreme, ik heb alleen de moeite genomen hier een melding neer te zetten omdat ik 1:iedereen een lekker stukje hasj gun, en 2:dergelijke grappen van 't een voor 't ander verkopen niet erg kan waarderen...
        Last edited by moreweed; 9 February 2010, 22:49.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: coffeeshop miami Enschede

          Maar denk ondanks de prijsstijgingen toch nog wel 1 van de betere shops in Enschede.
          Is toch al jaren een begrip in enschede en omstreken.

          Comment


            #6
            Re: coffeeshop miami Enschede

            weet er iemand of er in miami ook silver haze word gehaald ?

            Comment


              #7
              Re: coffeeshop miami Enschede

              Nee, voor zover ik weet moet je voor silver haze naar de grasshopper in glanebrug voor 11,50 de gram volgens mij.
              Maar als je mij vraagt kun je het beste amnesia haze halen voor 10tje de gram, bij miami of sharon.
              Verwacht er niet teveel van, haze word gierig gegeven en vaak nat.

              ---------- Post added at 14:35 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

              Voor de rest ga ik altijd naar miami, beste prijs/kwalitijd/hoeveelheid van enschede.(mijn mening) en kunt er chill zitten met aardige medewerkers

              ---------- Post added at 14:37 ---------- Previous post was at 14:35 ----------

              trouwens blikjes drinken voor 1 euro is ook niet slecht, ik weet niet hoe dat bij andere shops zijn?

              Comment


                #8
                Re: coffeeshop miami Enschede

                geen idee, ik scoor hooguit even een espressootje (bij de mix), verder zit ik tegenwoordig nooit meer in coffeeshops.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                Bezig...
                X