Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hi en lo - utrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hi en lo - utrecht

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik zie dat high en low in utrecht er nog niet in staat. Het ligt vlakbij hoogh cathrijne/jaarbeurs en is dus makkelijk te bereiken met OV. Er kan echter ALLEEN met cash betaald worden.
    Het is een wat chique bedoelde shop met een mooie keuze uit indica,sativa en hasj.
    Je kan er afhalen maar ook boven even gauw roken/draaien en om lekker te chillen kun ja naar beneden waar het top is neergezet met lounge banken in U vorm. Evt drankjes ed komen uit een automaat dus losgeld is wel makkelijk.✌

    #2
    Vraag me af waar je wel kan pinnen.
    Bij pinnen wordt alles geregistreerd en
    dat is het laatste waar ze op zitten te
    wachten............

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Denbosch kan je ook bij 3 shops pinnen

    • BudKiller
      BudKiller commented
      Editing a comment
      Die zijn er niet veel maar ze bestaan wel. En vaak zijn die wel de lul bij de regering vanwege registratie hier in omgeving is dat iig zo geweest.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      R'dam: witte de with, Pluto, 4 Floors, 't centrum, sky high, ...
      Eindhoven: Pink, Eurogarden, ...
      Tilburg: Toermalijn, Crackers, Pasja, Maximilian, ...
      Zwijndrecht: Xpresso

    #3
    Hier bij ons zijn er 4 shops (van dezelfde eigenaar) waar gepind kan worden.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #4
      Heb even de foto's (van 2017) via google bekeken, dat zag er zeker chic uit toen.
      Mooie ruimtes, ook boven.

      Ik vond een lijst van 2017 met prijzen, toen waren ze al aan de hoge kant (vind ik)

      hilo1.png hilo2.pnghilo3.png

      hilo4.png

      Adres: Croeselaan 213
      3521 BN Utrecht
      Telefoon: 030 268 9222

      Openingstijden zijn nog steeds van 10:00 tot 00:00 ?

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Het interieur moet ook betaalt worden.

      • BudKiller
        BudKiller commented
        Editing a comment
        Openingstijden zijn nog zo inderdaad.
        Naar mijn mening kan je nu alleen nog bij binnenkomst (begane grond) is een soort snel rook/draai ruimte. Zeer zeker niet boeiend maar om ff droog en windvrij te draaien.. En dan beneden gewoon de chill ruimte.

      #5
      Zelf jaren lang in Utrecht gewoond en opgegroeid met de klassieke coffeeshops als Sarasani(2007 gesloten) en Koffiedik(2012 gesloten). Beide waar service en kwaliteit altijd voorop stond. Een shop als Hi Lo waar je zelf je koffie/thee moet pakken uit een koffieapparaat a la ziekenhuis is naar mijn mening niet interessant. Ze weten niets over de wiet die ze verkopen. Uitstraling sjiek? Stijlloos kantoor interieur, banken die niet lekker zitten. Misschien merk je het al. Ik zou dr voorbij lopen...

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Als ik het vergelijk met de shops hier in de buurt is deze shop een 5 sterren hotel, de shops hier zijn net afwerkplekken waar je je nog zou schamen om de grootste crackh#*r mee naartoe te nemen. Dat is 1 van de redenen dat ik niet meer naar de shop ga, de gezelligheid ontbreekt en de wiet is vaak te duur voor de geboden kwaliteit.

      #6
      Prijs/kwaliteit.... Ik krijg steeds vaker het idee dat ze maar wat aanrommelen in de shops in Nederland. Kwaliteit is zeker niet constant en de prijzen belachelijk hoog. Ik kan legio voorbeelden opnoemen van shops in en rondom Utrecht waar gewoon troep wordt verkocht. Ken ook shops met wiet waar je altijd van zit te genieten, maar dat is altijd silver Haze. Komt je op een gegeven moment ook je neus uit. Dan maar zelf bloempjes groeien toch.

      Comment


      • BudKiller
        BudKiller commented
        Editing a comment
        Ja dat schommelt overal. Daarom idd beter naar eigen smaak maken ( iig proberen voor mij nog)
    Bezig...
    X