Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kopen ipv koken - Spacecake/edibles shop omgeving Utrecht.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kopen ipv koken - Spacecake/edibles shop omgeving Utrecht.

    Korting op 420shop
    Na veel zoeken kom ik niet to het antwoord. Of ze zijn van heeeeeel lang geleden.

    Maar zijn soacemuffins of cake ook te koop? Ik kan hier niets recents ver vinden op fora.s of de websites van de shops.

    gaat om omgeving Utrecht en er omheen.

    PBtje mag ook...

    #2
    Pluto in Rotterdam had vaak cake.

    Maar als je wiet en of hasj hebt ... En je bakt een botercake ... Dan heb je alles zelf in de hand.

    Comment


      #3
      In het wietreceptenforum zit je goed als je vragen over koken hebt.
      In het coffeeshopforum zit je goed met vragen over coffeeshops.

      Mits je een coffeeshop zoekt, want hier op dit forum wordt geen wiet of cake verkocht !!
      Daarom lijkt dit topic een beetje op (of over) het randje van het toelaatbare hier.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Gaat inderdaad om waar te koop bij welke coffeeshop. Dus niets over het randje. Ik zal de vraag daar stellen. Ik dacht dat dat meer ging over waar shops zitten en zaten.

        Comment


          #5
          Verplaatst naar Coffeeshop.

          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


            #6
            Mensen. Mijn bericht is verplaats dus hierbij nogmaals mijn vraag. Wie toevallig bij welke shop ik spacecake of koekjes oid kan kopen in de omgeving Utrecht.

            Ik rook namelijk niet maar heb een traditie met mijn maat dat wij 1x per jaar een jointje nemen... Gewoon en helemaal lachen tot buikpijn aan tow.. maar dat is dan bijna niet te doen.. kuchen en proesten.. pijn in de keel.. Thuis zelf bakken is ook geen optie dus dan maar kopen bij de shop.. mits dit kan en beschikbaar is.

            Kan iemand mij helpen?

            Comment


            • Nederhigh
              Nederhigh commented
              Editing a comment
              Ik ben zelf niet bekend met de shops in omgeving Utrecht, maar mijn ervaring is dat 9/10 shops wel iets van edibles verkopen. Spacemuffins, space chocola, pindarotsjes, lollies, snoep, etc.. Loop gewoon een shop in en vraag t ff. Als ze het bij die shop niet hebben kunnen ze je maybe vertellen waar ze wel spacecake verkopen. Wel vaak droge cakes bij de shop trouwens..

            #7
            Via via inmiddels contact gehad met de cultureboat in Utrecht. Die gaven aan verschillende producten hierin te hebben en nodigde mij uit om langs te komen voor advies. Van die uitnodiging ga ik dus zeker gebruik maken!

            Dank voor het meedenken en reageren!

            Comment


            • Italbri
              Italbri commented
              Editing a comment
              Mocht je daar niks vinden heb je nog drie andere mogelijkheden, t grasje, Colorado en high en low deze zitten alle drie in Utrecht.
          Bezig...
          X