Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Zeist (prov. Utrecht) RIVIA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Zeist (prov. Utrecht) RIVIA

    Korting op 420shop
    Coffeeshop Rivia Zeist


    adress

    Steynlaan 90
    3701 EJ Zeist

    Parkeren kan in de daarvoor bestemde vakken.

    Soorten
    White Widow 7 euro per gr.
    PP
    Anmesia Haze 10 euro per gr.
    Silver Haze
    Neville's Haze

    Hasj
    Polm 7 euro per gr.
    Superpolm (niet zeker)

    Eigen Ervaring

    De inhoud bij de Haze soortjes zal je misschien tegenvallen.
    Totdat je het rookt. Is best sterk en geeft een prettige high

    Bij de widow en pp is opletten geblazen met takjes. Voor wie niet goed oplet is dat hoofdpijn geblazen
    Verder een stevige body stoned gevoel. Houdt zeker een uur aan!

    De polm is wat hard, maar rookt goed, en maakt je flink high
    Voor de superpolm is dit tevens het geval.

    Voor de waterpijp liefhebbers, je kan hier kooltjes, tabak bluntjes e.d halen.

    Openingstijden
    7 dagen geopend van 12:00 tot 24:00
    Als ze tussen die tijd dicht zijn, is het helaas pech

    Als er info niet juist is, graag even laten weten.


    Mr88Jboss
    Denk niet bij je laatste top, die rook ik wel in mijn eentje op

    #2
    Re: Coffeeshop Zeist (prov. Utrecht) RIVIA

    Superpolm is 8.50 per gram bij rivia

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Zeist (prov. Utrecht) RIVIA

      Deze shop heeft de veruit beste wiet van nederland!
      (echt waar, ik heb nog nergens wiet gezien die er maar in de buurt kwam en heb echt in heel utrecht en omstreken gezocht)
      Er is alleen een klein nadeel.
      Deze wiet hebben ze niet altijd (lees 1 week per ~ 10 weken)
      Dus voor de duidelijkheid: de kans is groot dat je deze wiet niet krijgt, en de wiet die ze dan wel hebben vind ik maar matig (al vinden anderen het wel lekker)
      Wel jammer, is eigelijk de enige wiet die ik nog wil roken.
      Als deze shop en die wiet er niet was, was ik waarschijnlijk al met blowen gestopt.
      Annyway: een aanrader

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Zeist (prov. Utrecht) RIVIA

        eerste paar keren kregen we idd erg lekkere wiet voor een normaal bedrag per 5 gram
        de keren daarna was het echter over met de pret echt slechte wiet (blafwiet) en ook klopt er geen *** van hun weger nagewogen thuis woog het incl zakje 4,2 gram
        0,8 gr door je neus geboord dus ..
        wij zijn hierdoor naar andere shops uitgeweken en hebben sporadisch hier weer eens gehaald maar zijn er nu over eens hier nooit meer te komen
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Zeist (prov. Utrecht) RIVIA

          Ik vind het spijtig dat coffeeshops zonder hoor en wederhoor in een kwaad daglicht worden gesteld. Als je niet tevreden bent over de kwaliteit van het geleverde product, giet dan je fiolen van toorn uit op de exploitant van de shop, maar dan wel in de shop zelf en niet op dit forum, waarbij de exploitant zich niet kan verdedigen. Buitenlanders komen uit alle windstreken vanwege de kwaliteit die de Nederlandse shops leveren. De exploitanten hiervan steken hun nek uit en kunnen door het kleinste foutje hun broodwinning in rook zien opgaan. Trouwens, hoewel hier niet aan de orde gesteld: ik heb nog nooit verzwaarde wiet bij een shop gekocht, ik heb ook nog nooit wiet gekocht, die opgewaardeerd was met lsd, coke of brown.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Zeist (prov. Utrecht) RIVIA

            Ik zal ook mijn ervaring delen.

            Ik kom al 20 jaar bij Rivia en ben het vandaag echt zat.
            Heb nu keer op keer slechte wiet gekregen (vroeger was dat anders) Vandaag was het weer raak.
            10tje wiet gehaald, kom thuis, maak de zak open en zie al meteen wat voor troep ik in huis heb gehaald.
            Toch maar een jointje draaien en uitproberen. Te ranzig voor woorden. Kijk ik wat er verder nog in het zakje zit en tel ik maar liefst 13 zaadjes!
            Dus ik terug rijden naar Zeist en wat krijg ik te horen "had je dat maar meteen moeten aangeven"

            Nou Rivia bekijk het even lekker, mij zie je na 20 jaar nooit meer een euro bij jullie uitgeven.

            Comment

            Bezig...
            X