Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops Utrecht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Coffeeshops Utrecht

    Wij zijn dus gisteren naar Loosdrecht geweest voor het sloepvaren, de omgeving viel goed mee, maar het weer niet.

    Daarvoor hebben we gestopt in Coffeeshop Zanzi & Hi/Lo.

    Bij zanzi heb ik Amnesia Haze gekocht & bij Hi/Lo Shiva. Bij Hi/Lo kennen ze hun prijzen ze, maar ik wou het interieur es zien.

    Het interieur zag er wel chill uit , vooral die benedenverdieping.

    Comment


      #32
      Re: Coffeeshops Utrecht

      Hey.

      Ik cross regelmatig in het weekend Nederland rond op zoek naar superkwaliteit hasj,maar in Utrecht ben ik nog niet geweest.Wie kan mij vertellen
      welke shop ik het beste hiervoor kan bezoeken,en welke soorten ze daar hebben.Alvast bedankt voor de reply's.

      Comment


        #33
        Re: Coffeeshops Utrecht

        Das grappig, moest ff zoeken op google in welke shop ik nou eigenlijk kom, als ik ga...

        Krijg als resultaat StarBucks! haha dat zal wel niet he

        Op de vleutenseweg, Zanzi. Twee parkeerplekken voor de deur, ziet er erg netjes uit. Alleen afhalen Kwaliteit vind ik persoonlijk voor een shop behoorlijk goed. Ze hebben uit mijn hoofd 5 wietjes en 5 hash soortjes. Prijzen weet ik niet uit mijn hoofd, maar die zijn niet absurd hoog.
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

        Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

        Comment


          #34
          Re: Coffeeshops Utrecht

          Het schijnt inderdaad dat Zanzi een goede reputatie ( had) maar ik vond het peroonlijk niet de top. Utrecht vind ik persoonlijk niet zo goed voor een bezoek te doen bij coffeeshops. kan je beter ietske verder gaan naar tilburg

          Comment


            #35
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #36
              Re: Coffeeshops Utrecht

              dan zul we het eens gaan testen eh. Thanks

              Comment


                #37
                Re: Een paar coffeeshops

                waar zit soft tax dan

                Comment


                  #38
                  Re: Coffeeshops Utrecht

                  Hallo mensen ik ben op zoek naar een bezorgservice iemand suggesties? ik heb geen mogelijk om te reizen maar toch zin in een joint

                  Comment


                    #39
                    Re: Coffeeshops Utrecht

                    030-2763735 of 030-2322573 bijvoorbeeld ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #40
                      Re: Een paar coffeeshops

                      de dyna van de zanzi is zeker aan te raden, als je daar een 20eu zakje haalt word je flink gegunt en krijg je er altijd een voorgedraaide bij. helemaal top

                      Comment


                        #41
                        Re: Coffeeshops Utrecht

                        Ik stel hier ook maar eens de vraag. Maar kun je in utrecht nog als Belg in de shop kopen?
                        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                        Comment


                          #42
                          Re: Coffeeshops Utrecht

                          Hoi Vaperke,

                          Ik weet wel dat je als Belg terecht kunt in Utrecht bij de volgende sjops maar die staan ingeschreven onder stichting.

                          Culture Boat op de Wittevrouwensingel nr. 206 en t' Grasje aan de Obrechtstraat nr. 1 .

                          Je zal elders ook terecht kunnen maar daar ben ik niet helemaal van op de hoogte.
                          Moet wel zeggen dat de bovengenoemde geen meuk verkopen maar goede wiet en hasjies, dus kwaliteit.

                          Veel geluk ermee !

                          Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            #43
                            Re: Coffeeshops Utrecht

                            Ik heb me nog nooit moeten identificeren. Niet 1 x sinds 1988
                            Baas in eigen brein.

                            Comment


                              #44
                              Re: Coffeeshops Utrecht

                              Vaperke, nu hoor je het van Clec, zijn heus meerdere sjops waar je wat kan krijgen .
                              Utrecht doet wat minder moeilijk wat andere steden betreft dus de moeite om daar es ff naar toe te gaan.

                              http://www.coffeeshopmenus.org/0-Utrecht-/Utrecht.htm ken je je vast wat orienteren ghehe !

                              Hippie .
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                #45
                                Re: Coffeeshops Utrecht

                                Het Utrechtse coffeeshopbeleid is waardeloos. Kwaliteit is nergens in de stad echt denderend te noemen, de Boot, Hi/Lo of 't Grasje op z'n tijd daargelaten. In Utrecht is ruimte voor 17 coffeeshops, waarvan er nu slechts 9 in gebruik zijn. Wat Andersom, veruit de bekendste en drukst bezochte coffeeshop van Utrecht, nu aan het doen is vind ik ronduit onbeschoft. Sinds de sluiting van Zanzi aan de Vleutenseweg, nu bijna twee maanden terug, heb je een enorme stroom aan mensen die voor hun wietje de binnenstad in moeten. Bij Andersom staat het op sommige momenten vol tot buiten aan de gracht. Onder het mom van 'een veranderende wiet-economie' zijn daar de gemiddelde prijzen met ruim 2 euro per soort per grammetje gestegen. Belachelijk. Ik kijk echt niet neer op een eurotje meer of minder, maar dit noem ik gewoon schaamteloos profiteren.

                                Andersom zou ik mijden dus, alleen al uit principe. Met de kwaliteit moet je ook net mazzel hebben. Zou ik eerder langsgaan bij een vd drie shops die ik eerder noemde.

                                Comment

                                Bezig...
                                X