Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Hi/Lo review

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Hi/Lo review

    Korting op 420shop
    Algemeen
    Hier mijn review voor de nieuwe coffeeshop Hi/Lo in Utrecht op de Croeselaan. Het is een totaal nieuwe shop met een super assortiment en super vriendelijk personeel. Binnenzitten vanaf 21, halen vanaf 18. Binnen is het opgedeeld in 2 delen, hi en lo, als je naar beneden loopt kom je in een donkere ruimte terecht, het "lo" gedeelte. Op de normale verdieping zit dan hi, het is een mooie heldere ruimte. De shop is elke dag tot 12 uur open.
    Soorten wiet (prijs per gram)
    New York Diesel: 12,50
    Cheeze Haze: 12,00
    Shiva: 9,00
    Moonflower: 9,00
    Mix / Gruis: 7,00
    Dit is niet de volledige lijst met wiet, ook ben ik van de prijzen niet 100%

    Soorten hasj (prijs per gram)
    Tbisla: 10,00
    Zero: 6,00
    Dit is niet de volledige lijst met hasj, ook ben ik van de prijzen niet 100%

    Persoonlijk vind ik dit de beste coffeshop van Utrecht, de Cheeze haze en de New York Diesel zijn om van te smullen, het personeel is aardig en open, hij ziet er prachtig uit.

    #2
    Re: Coffeeshop Hi/Lo review

    Deze shop klinkt goed!
    Wat is het adres ervan?
    Ik zou er graag een keertje heen willen!

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Hi/Lo review

      Mijn eerste ervaring met deze shop was zeer positief. Eerst een keer een wietje gehaald, weet niet meer welke. Maar deze was erg lekker! Daarna ook de shop in geweest op een doordeweekse dag.

      In de kelder zijn banken in overvloed, naja zijn eigenlijk eerder bedden te noemen. Ik kreeg er beetje een 'harem' idee bij. Erg prettig allemaal. Lekker wezen chillen op de banken, op de TV's die er hangen staat meestal National Geographic of Discovery Channel op. Een van mijn favo zenders dus dat was helemaal top. Het zitten op de banken werd liggen en de schoenen gingen ook even uit. Aangezien iedereen dat deed leek me dat geen probleem. Om 12u ging de shop sluiten dus werden we vriendelijk verzocht om zo er een einde aan te maken.

      De bubbelgum die ik toen nog over had heb ik opgerookt met een maat van me. Die was verbaasd over de kwaliteit en hij had zich nog nooit zo gevoeld. En ik vond het zelf ook een erg lekkere wiet.

      De shop zelf is erg prettig, echter had ik een paar weken later er nog eens gehaald en dat was minder. Ook weer de zelfde bubbelgum maar die viel tegen. Of dat aan deze oogst lag weet ik niet. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn omgeving meer van deze geluiden hoor. Dat de hi/lo slechter word.

      Zou erg jammer zijn aangezien het zo'n relaxte shop is. Maar desondanks ga ik het snel nogeens proberen.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Hi/Lo review

        goeie review alleen is de menukaart niet meer up-to-date volgens mij?
        laatste keer dat ik er kwam was er geen NY diesel meer maar zaten er een hoop nieuwe wietjes in het menu:
        * buddha haze
        * dutch dragon
        * lemon haze
        waarschijnlijk nog meer maar ik weet niet meer precies welke, zal er binnekort wel weer even langs gaan en eventueel een volledige menukaart posten als daar behoefte aan is?

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Hi/Lo review

          Ik vind dit helemaal geen goede shop. De wiet is extreem duur, niet sterk en niet bijzonder, dat pretenderen ze alleen maar. Die parkeer-marokkaan is helemaal vervelend met zijn attitude. De medewerkers verstaan je nooit in 1x, waarschijnlijk vanwege het glas. Zet er dan een mic tussen nu komen ze over als dove kwartels. De "aanbieding" gruis (3.5 gram voor 20 euro, niet echt een aanbieding) is inmiddels ook uit het assortiment dus mij zie je daar niet meer..

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Nog een aanvulling: Je kan niet meekijken op het display van de weegschaal. Dan staan ze daar te pielen met miniscule korreltjes en weet je nog niet hoeveel je krijgt. Neem dan een voorbeeld aan Shabab, daar kan je meekijken en krijg je altijd meer.

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Hi/Lo review

            Ziet er netjes uit.alleen beneden in de lounge hoeken kan je zien dzt is afgeraffeld zonde voor de rest wel goed.alleen de.prijzen hmmm aardig hoog

            Comment


              #7
              Last edited by erbe; 18 April 2014, 21:13.

              Comment


                #8

                Comment

                Bezig...
                X