Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shop met uitgebreide hash kaart?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Shop met uitgebreide hash kaart?

    Korting op 420shop
    Ben sinds een tijdje weer is begonnen met hash in het weekend, nu was ik op zoek naar een shop met een uitgebreide selectie. De shops waars ik ben geweest, shebab en andersom, hadden beide niet veel aanbod. Ik blow maar een paar keer per maand dus ik hoef niet meteen zo'n knaller dat ik na 4 hijsjes de bank niet meer af kom, meer iets dat ik gewoon rustig kan roken en een lekkere high krijg.

    Ook was ik benieuwd of 't Grasje nog hash verkoopt, ik las ergens dat het nu een buurthuis was ofzo en geen coffeeshop meer?

    #2
    Re: Shop met uitgebreide hash kaart?

    Geen idee nog nooit in utrecht gweest
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Shop met uitgebreide hash kaart?

      Ik haal eigenlijk altijd mijn Hasj in 't Grasje en heb er altijd we goede ervaringen mee gehad.
      Ze hebben een uitgebreide keuze aan verschillende soorten (in totaal denk ik zo'n 15 keuzes, waarvan ongeveer 6 hasj soorten en de rest wiet soorten).
      Ik haal meestal Himilator (erg sterk, maar bevalt wel goed om lekker 'helder' high van te worden) en heb twee keer Manali varianten gehaald (deze bevielen ook wel ok, Himilator was betere kwaliteit).
      Er is sowieso aardig personeel aanwezig die veel weet van de kwaliteit en het effect/smaak van verschillende soorten en zijn altijd bereid je uit te leggen of voor te lichten!
      Hoop dat je hiermee uit de voeten kan!

      Comment


        #4
        Re: Shop met uitgebreide hash kaart?

        Top thanks dat is precies wat ik zoek!! Binnenkort maar even een bezoekje brengen aan het grasje dus!

        Comment

        Bezig...
        X