Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op straat blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Op straat blowen

    Korting op 420shop
    Halloo

    Ik hoorde dat het per gemeente verschillend is of je op straat mag blowen of niet

    Klopt dat?

    En zo ja hoe weet ik dan in welke gemeente ik op straat mag blowen en in welke niet?

    Grtzzz

    #2
    Re: Op straat blowen

    Zou jij zo op straat in openbaar een joint willen roken ik niet echt hoor
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Op straat blowen

      Ik heb daar niet zo veel last van hier in Frankrijk, ik doe dat gewoon

      Hoezo is dat in Nederland anders dan?

      Comment


        #4
        Re: Op straat blowen

        waarom niet, als niemand anders er last van heeft dan is dat toch geen probleem. niks leuker dan lekker in de zon te chillen met een goeie porro tussen je lippen en een prachtig uitzicht

        Comment


          #5
          Re: Op straat blowen

          Kan de politie je helemaal niks maken als je maximaal 5 gram bij je hebt en je rookt een jointje op straat of ergens in een park?

          Mogen ze het dan ook niet afpakken?

          Comment


            #6
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: Op straat blowen

              voor anderen is het 'n stinkzooi maar dat zullen blowers niet willen horen.
              je gaat ook niet op straat met 'n glas bier lopen voor de lol omdat het lekker is toch!!!
              waarom altijd je eigen zin willen doordrijven terwijl alles zo gemakkelijk kan zijn...
              je mag ook zover ik weet ik frankrijk niet op straat blowen of die regels zijn ineens 100% omgedraaid!
              frankrijk was altijd zero tolerance wat drugs betreft dus lijkt het me 'n fabeltje dat je daar nu ineens vrolijk over straat kan lopen met 'n dikke joint op je lip zonder dat de franse politie je hierop zou aanspreken!!!!!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Op straat blowen

                Ohh ze spreken je er wel op aan hoor!

                Maar ik bedoelde meer te zeggen tegen bella dat ik het fijn vind om op straat soms een jointje op te steken. Ik hou er niet van om het te verstoppen!! :mrgeen:

                Comment


                  #9
                  Re: Op straat blowen

                  ik rook ook buiten maar dan in mn eigen tuin ik zou toch niet op straat een joint willen roken en dan stoned rondlopen
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: Op straat blowen

                    als ik al die peuken overal op straat zie en in speelplaatsen waar kinderen spelen vind ik het gewoon niks meer dan normaal dat er niet op straat geblowd mag worden!
                    maar ik bekijk het als vader zijnde en niet als puber zijnde of 'ruige vent' zijnde!!!
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: Op straat blowen

                      wat heeft een joint roken op straat te maken met puber zijnde of ruige vent zijnde een joint rook je omdat je dat wil en omdat je ervan geniet, recreatief gebruik of omdat het je medisch helpt maar met ruig of puber zijnd heeft dit niks te maken, het gaat hem om de vrijheid van die joint gewoon te kunnen aansteken zonder dat je er schuin voor bekeken word net zoals je je sigaret opsteekt als je in de winkelstraat loopt of gaan we die nu ook plots gaan verbieden, roken langs straat????? blowen is tenslotte roken met smaak en geur, het ontspannende effect neem je er graag bij of ben je blij dat je dat kan helpen medisch gezien
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #12
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          #13
                          Re: Op straat blowen

                          Ik vind juist dat het een goed gevoel geeft als je buiten rookt, je hoeft het niet te verstoppen..

                          Ik snap heel goed wat je bedoelt over dat soort mensen, die bijvoorbeeld alleen niet blowen maar zodra er andere bij zijn wel, dat soort mensen daar heb ik het nu niet over

                          Het is toch fijn dat je overal een jointje op kan steken? Ik bedoel dan niet in een drukke winkelstraat ofzo, maar gewoon in een parkje ofzo, ik persoonlijk vind dat altijd rustgevend

                          Comment


                            #14
                            Re: Op straat blowen

                            Je mag overal blowen omdat: blowen in het openbaar is verboden, maar door het gedoogbeleid laat de politie het met rust. Als een gemeente dit verbied verbieden ze iets dat als verboden is en dat mag niet. Daarom mag het dus overal.

                            Comment


                              #15
                              Re: Op straat blowen

                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment

                              Bezig...
                              X