Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops reviews Amersfoort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshops reviews Amersfoort

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik ben vaak in Amersfoort en heb daarom al enkele coffeeshops daar bezocht.
    Coffeeshops die ik heb bezocht:
    -de Horizon
    -Trenchtown
    -T 'klavertje
    -The zoo

    Ik zal ze alle 4 appart een feedback geven.

    De Horizon:

    De horizon is een coffeeshop op een discrete plek in het centrum van Amersfoort.
    Het ligt achter de Hema, en verder zijn er geen andere winkels om heen. Je kan er met de auto makkelijk komen en parkeren, echter is het verboden voor de coffeeshop zelf te parkeren. Ook kan je er makkelijk komen met de fiets of met de bus.

    De coffeeshop zelf is best Klein, en het rookhok ook. Als er 6 mensen in zitten is hij toch echt vol.
    Wel is het personeel erg klantvriendelijk en neemt ook altijd de tijd om je even de topjes goed te laten bekijken/ruiken en je advies te geven.
    Ik kom hier minimaal 3x per week en ik vind het er altijd erg gezellig.
    De wiet is van goede kwaliteit ik vind het alleen slecht gedroogd, je hebt echt een grinder nodig om de wiet een beetje te kruimelen.
    De hash is van goede kwaliteit met name de horizon special.
    Het voordeel aan deze coffeeshop is de gezeligheid en de hash is er altijd prima te roken


    Trenchtown:

    Ten eerste een mooie naam voor een coffeeshop omdat het de naam van het dorpje is waar Bob Marley is opgegroeit en is begonnen met muziek maken.
    De coffeeshop ligt in het centrum, met de auto kan je daar niet komen dan moet parkeren om de hoek en dat is zo'n 3 minuutjes lopen, met de fiets en met de bus kan je daar prima komen.

    Ik zelf vind dat de kwaliteit van de wiet en de hash erg goed is, met name de Amnesia Haze is erg goed en goed gedroogd, maar de klantvriendelijkheid daarin tegen, de coffeeshop medewerkers moeten echt je gezicht al een paar keer eerder hebben gezien voordat ze een beetje vriendelijk zijn. Ik werd de eerste paar keer niet gegroet en dat vind ik toch niet prettig.
    De mensen in de coffeeshop zijn voornamelijk allochtonen, en dat is toch een andere sfeer. (NO RASCIST!)
    Het voordeel aan deze coffeeshop is dat de wiet altijd goed is en dat hij tot 1 uur snachts open is.

    T'klavertje:

    Deze coffeeshop is echt de perfecte coffeeshop als je eventjes een uurtje wil zitten en roken. Hij is heel goed bereikbaar met de auto, fiets en met de bus. De parkeer plaats zit echter vol gaten dus als je stoned weg rijd word je wel een beetje door elkaar geschud ( stoned rijden is verboden )
    De kwaliteit van de wiet en de hash is uitstekend, ik haal daar vaak de Amnesia Haze of de afghaan. Je kan er heerlijk zitten, er staan allemaal ronde tafels waaraan je kan zitten en je kan er ook schaken of biljarten. Zaterdag en vrijdag avond is het er vaak wel erg druk, als je komt voor de rust moet je smiddags gaan.
    Het voordeel van deze coffeeshop is dat de kwaliteit altijd goed is en dat je er heel gezellig of rustig kan zitten.



    The zoo:

    Een coffeeshop dichtbij het station, en bij de Pathe. De wiet is daar van goede kwaliteit, je kan er wel goed binnen zitten. Ze hebben dacht ik op vrijdag hakdag en dan is de wiet goedkoper. De hash vind ik er erg duur en niet beter dan de hash bij de horizon die 3 euro goedkoper is per gram. Je kan er vanaf het station lopend naar toe dus dat is er voordelig. De coffeeshop zelf is erg verstopt ik zelf reed er de eerste keer 3x langs voordat ik hem zag.
    Het voordeel aan deze coffeeshop is dat ze hakdag hebben, dat hij al om 10 uur s'ochtends open gaat ( de enige shop in Amersfoort die zo vroeg open gaat) en dat je lopend naar de Pathe kan, niks leukers dan een paar jointjes roken en dan een filmpje paken.

    Dat was het, ik heb helaas geen foto's.

    #2
    Re: Coffeeshops reviews Amersfoort

    Trenchtown is gesloten in verband met een tweede schietpartij in twee maanden.
    de hakdag in de Zoo is volgens mij op zondag

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshops reviews Amersfoort

      Dankjewel Accuzzi ik wist het namelijk niet zeker op welke dag het was.

      Ik was daar vorige week nog en toen was hij nog open, sinds wanneer is hij gesloten? Over die schietparijen had ik idd gehoord.

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshops reviews Amersfoort

        Rotzooi wiet belachelijke zakjes en t personeel moet zeker nog.x.terug naar school om te leren hoe.ze met klanten moeten omgaan 1x nooit meer

        Comment

        Bezig...
        X