Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Andersom Review

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Coffeeshop Andersom Review

    Korting op 420shop
    Coffeeshop Andersom .. Kleine coffeeshop in het centrum van Utrecht

    Klein menu kaart
    Onvriendelijk Personeel
    Hoge Prijzen

    niet m'n favoriete shop

    #2
    Re: Coffeeshop Andersom Review

    Is dat de shop vlak bij de dom, waar je door houtenschot naar beneden kan? Zo ja moet ik je gelijk geven in alles, ik kom zelf uit groningen en het was daar niet echt genieten geblazen. Het wachten op me broer lijk daar jaren te duren..

    Comment


      #3
      Re: Coffeeshop Andersom Review

      Oorspronkelijk geplaatst door Abbu View Post
      Is dat de shop vlak bij de dom, waar je door houtenschot naar beneden kan? Zo ja moet ik je gelijk geven in alles, ik kom zelf uit groningen en het was daar niet echt genieten geblazen. Het wachten op me broer lijk daar jaren te duren..

      Comment


        #4
        Re: Coffeeshop Andersom Review

        De wiet is trouwens overal zo goed als het zelfde,Amnesia,Super silverhaze en pp en ww.
        Inspiratieloze rommel.
        Drie shops af geweest diep triest alsof ze de kaart van elkaar kopieeren.
        Dan heeft Amsterdam momenteel de voorkeur.
        Meer soortjes en zeker niet altijd duurder.

        Comment


          #5
          Re: Coffeeshop Andersom Review

          Oh ja hoor,en dan is de goedkoopste ineens de duurste,in groningen flikken ze dat,de meest verkochte word ineens de volgende dag een paar euries duurder
          Fuck die shops,kan nu helaas niet kweken dus ik moet toch wat,maar wat een crimineel sootje is dat,ze melken de klant leeg.Geef ons onze hobby,en stel vliegende brigades in die de kwaliteit te controleren,want de coffieshops maken slachtoffers.Je weet niet wat je rookt.Dus stem straks verstandig en kies een partij die mild is over de wiet wet.
          IK WIL MN HOBBY TERUG ZONDER DE KANS TE LOPEN OM UITGEZET TE WORDEN.


          verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal

          Comment


            #6
            Re: Coffeeshop Andersom Review

            ben er gister toevallig met een vriendin geweest, personeel was in mijn geval wel aardig..

            de prijzen zijn inderdaad aan de hoge kant helaas en weinig variatie..

            rookruimtes wat klein en krap opgesteld..
            A High Guinea Pig.

            Comment


              #7
              Re: Coffeeshop Andersom Review

              De tip boekjes van Andersom zijn wel leuk
              - Kweekverslag 2015

              Praten tegen je plant helpt!

              Comment


                #8
                Re: Coffeeshop Andersom Review

                Typische toeristenshop. Hoge prijzen, beperkte en standaard menu-kaart en personeel dat al bezig is met de volgende klant als ze jou nog aan het helpen zijn. Kom hier alleen als het pure nood is.

                Comment


                  #9
                  Re: Coffeeshop Andersom Review

                  Bij (Andersom) is de Silver Haze welk lekker weg te roken vind ik, maar niet als je wil gaan slapen. Je word er lekker up-high van! Wat duurdere shop is het.

                  Comment


                    #10
                    Kan je beter naar Pleasure op de Voorstraat. Bio Silver Haze en ook Mexican Silver Haze (voor zover de namen die ze er opplakken wat betekenen) 1.3 voor 12.50. Is toch een jointje extra voor dezelfde prijs als Andersom.

                    Comment

                    Bezig...
                    X