Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

    Korting op 420shop

    #2
    Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

    Overigens, hoeveel mag je kopen (3 of 5 gram) want daar lees je ook verschillende versies van. Niet dat ik zoveel nodig heb als beginner ... maar is handig om niet elke week te moeten rijden (en het risico aan de grens te nemen) .
    Is gemeente afhankelijk sommige gemeentes 3 gram andere 5 gram. Als je cannabis mee de grens over neemt ben je strafbaar voor smokkel boete 400 euro tot 5 gram.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

      probeer anders eens 'n thuisdealertje te zoeken of vraag 'n bekende die ook blowt waar hij het haalt
      misschien is het niet eens nodig zo ver te gaan reizen met alle risico's erbij

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

          Het is niet de bedoeling dat je op het forum gaat vragen naar een adres om wiet te kopen, probeer eerst eens langs een coffeeshop te gaan...
          Wie weet valt het allemaal wel mee, en anders kan je altijd nog je eigen wietje kweken
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

            Kijk eens in de rubriek coffeeshops. Naar alle waarschijnlijkheid is er wel een review over een coffeeshop die goed te bereizen valt.

            Comment


              #7
              Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

              Was ook niet echt de bedoeling om hier aan een adres van een thuisdealertje te geraken.

              Vraag was vooral in welke coffeeshop je als Belg terechtkan en waar men je niet buitenkijkt (snauwt) van zodra je binnenkomt en men je geen rotzooi in je handen stopt omdat ze merken dat je een 'groentje' bent ...

              geef er niet om van een uurtje (of ietsje meer) te moeten rijden voor een coffeeshop maar wel als dan bv. zou blijken dat men enkel inwoners zou bedienen en ik er bijgevolg voor niks sta.

              Comment


                #8
                Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                Gewoon heengaan, zitten meestal wel vriendelijke mensen in de shop
                En geholpen word je sowieso.

                Comment


                  #9
                  Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                  Vanessa,
                  ik raad je aan om verder te rijden dan terneuzen
                  gelijk door naar Goes waar je een aantal goeie coffeeshops hebt
                  in terneuzen is er enkel miami en daar zijn ze allerminst vriendelijk, geen kwaliteit en verschrikkelijk duur
                  interessant is om ogen en oren open te houden en misschien kom je wel mensen tegen die zelf kweken en soms een overschotje hebben
                  maar best is natuurlijk zelf kweken
                  succes op je zoektocht

                  Comment


                    #10
                    Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                    Beste allen,

                    Ben dan toch maar naar Terneuzen gereden.

                    Met bang hartje (vanwege de gekende klantvriendelijkheid daar in combinatie met eerste keer - drempelvrees) binnengegaan.
                    Eerst vingertje op de scanner. Was er bijna gewoon voorbijgelopen maar werd kort (maar correct) teruggefloten. Vermoed dat deze scanner enkel is om te zien of je die dag al eerder bent komen kopen ?

                    Boven was men inderdaad vrij kort van stof. Niet dat ik een uitgebreide 'social talk' had verwacht, maar gezellig is anders Gelukkig niet afgesnauwd geweest ofzo.
                    Het is me zelfs gelukt met de ene opmerking die ik heb gemaakt om een grijns op het gezicht van 'de kapitein' te krijgen.
                    Denk daardoor eigenlijk dat het iemand is met een "handleiding"
                    Uiteindelijk vond ik het wel redelijk meevallen maar niet om te zeggen : "dit is een aanrader" ... of "hier wil ik beslist terugkomen"

                    Volgende keer rij ik absoluut eens verder door naar Goes ofzo maar intussen

                    Iedereen alvast heel erg bedankt !

                    Wat mij betreft mag deze vraag afgesloten worden ...

                    Comment


                      #11
                      Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                      hey vannesa ben zelf van temse, en idd is het hier deze kanten ook niet echt te betrouwen mijn plaatelijke dealer is er nu ook al mee gestopt en ben inderdaad ook al paar keer miami geweest, en als je echt een groentje bent zou ik het je persoonlijk afraden om daar nog iets te halen , laatste keer ben ik wat hash gaan halen en het trok op niets, er was zelf geen smaak alsof ik gewoon sigaret aan het roken was. nuja goes is idd beter maar het is natuurlijk ook wat verder, ben zelf ook opzoek naar de betere shop laat zeker iets weeten als jij een goeie shop hebt gevonden
                      Last edited by misty; 21 July 2010, 23:24.

                      Comment


                        #12
                        Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                        weekendje AMSTERDAM
                        a.k.a The Promised Land

                        Comment


                          #13
                          Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Toothpick View Post
                          weekendje AMSTERDAM
                          a.k.a The Promised Land
                          Natuurlijk, maar ook andere grotere steden hebben vele en dus aangename coffeeshops. Ik denk echt dat de situatie die je beschrijft te maken heeft met het grenstoerisme. Coffeeshops in gemeenten dicht aan de Belgische grens hebben allemaal hetzelfde probleem. In Maastricht of Utrecht kun je dat gewoon vermijden, maar dat is totaal niet in jou richting. Was twee keer in Terneuzen en vond dat gewoon verschrikkelijk: aanschuiven, lang wachten, nummertje trekken. ongezellig, dure wiet. Maar als je gewoon wilt scoren omdat je toch liever in je hangmat in je eigen tuin ligt te knallen, is grenshoppen onvermijdelijk.

                          succes

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Re: 'Beginnende' Belgische zoekt goede (en vriendelijke) coffeeshop.

                              ik ben van gent en ik koop meestal van vrienden die dan weer dealers kennen, maar aangezien jij neit veel mensne kent die smoren is dat mss het beste
                              zou zelf ook wel eens naar zo een coffeeshop willen gaan maar heb gn auto dusja

                              Comment

                              Bezig...
                              X