Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

coffeeshop gezocht !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    coffeeshop gezocht !!!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    ik ben net uit Enschede naar Belgie(Tielt, in de buurt van Brugge) verhuisd en ben op zoek naar de dichtbezijnde coffeeshop in de buurt wat ik hier op het forum las is dat der in Terneuzen en coffeeshop zit met mindere qualiteit.

    Ik ben dus goede qualiteit gewend uit Enschede.

    Mijn vraag dus waar kan ik het beste naar toe?

    MVG

    #2
    Re: coffeeshop gezocht !!!

    Nederland
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Re: coffeeshop gezocht !!!

      Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
      Nederland

      Ja zeker maar waar aan de Grens van Belgie zit de beste shop ik woon dus nu in de buurt van Brugge, Tielt...ik lees steeds maar kut hier kut daar dus mijn vraag waar kan ik het beste wiet kopen zeg maar in de buurt van Sluis...

      Ik ben niet iemand die sinds gistern wiet rookt dus ik wil wel goede qualiteit voor een normale prijs.

      Comment


        #4
        Re: coffeeshop gezocht !!!

        Hier hetzelfde, dat wordt de tunnel richting Goes of de boot richting Vlissingen. Beide zijn vrij kostelijk en tijdrovend.

        Comment


          #5
          Re: coffeeshop gezocht !!!

          Wat gaat er boven eigenkweek??

          Comment


            #6
            Re: coffeeshop gezocht !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Jeejjeej View Post
            Hier hetzelfde, dat wordt de tunnel richting Goes of de boot richting Vlissingen. Beide zijn vrij kostelijk en tijdrovend.

            Is der geen alternativ...dan kan ik ja bijna beter naar Enschede rijden

            Comment


              #7
              Re: coffeeshop gezocht !!!

              Nee niet dat ik weet, is idd erg vervelend sinds de checkpoint dicht is. Van Brugge 3uurtjes heen en terug en dan nog eens tol betalen. Als je een alternatief weet hoor ik het hier ook graag.
              ,

              Comment


                #8
                Re: coffeeshop gezocht !!!

                Nou ben dan maar eens naar Terneuzen geweest..en ik moet zegge wat een klote shop godverdomme bij mij in de tuin groeit der gras waarvan je higher word als die shit die ze daar verkopen...en het belachelijkste is dat je maar 2g p.P mee mag nemen gelukkig was een collega van het werk mee gegaan...

                Ze naaien je waar je bij staat der staat haze op maar ik moest der maar even aan ruiken en wist al dat het GEEN haze was..en duur die rommel nou...als je dat met Enschede verglijkt bvb 8euris voor PP K2 en WW de Haze is bij ons ook wel duur maar dan is het echte haze met die aparte geur...voor 10 tot 12euro verschild tussen die haze soorten silver haze 12 amnesia 10.

                Om het kort te maken geen aanrader puur op toerisme en fucking ongezellig..zal binnekort eens verder zoeken naar een alternativ als ik wat heb post ik het wel

                Comment


                  #9
                  Re: coffeeshop gezocht !!!

                  In goes heb je de highlife, goede kwaliteit, en aarden maar die is moeilijk te vinden aangezien ze geen reclame mogen maken en het dus van buitenaf niet zichtbaar is dat het een shop is.
                  Of de veerboot naar vlissingen, maar op die oversteek is er blijkbaar dikwijls controle.
                  Kzou zeggen zoek contact met wat mensen die ook roken en zo een goed adresje te vinden van een plaatselijke dealer?

                  Of gewoon een guerilla kweekje doen.


                  gtz

                  Comment

                  Bezig...
                  X